Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seEvanescent misdeem
Autor
45rpm
"Vem si tohle," řekla dívka. V ruce držela tabletu. Jitka si ji strčila do pusy. Usmála se. Holky ji svlékly a položily do křesla. Volně jí roztáhly ruce a nohy. Jazyky vlhčily mladé tělo. Jitka tiše předla.
Miloš z nich nespouštěl oči. Lada k němu byla zády. Její hýždě se vlnily paralelně s jazykem, kterým si hledala cestičku do Jitčina klínu. Pod oknem sténala jiná dívka pod svým chlapcem. Miloš vstal. Rozepnul si pásek u kalhot. Chvíli si s ním hrál. "Já chci taky," řekl směrem k dívkám. Přišel blíž. Rukou zajel Ladě mezi nohy.
"Zpomal," vyjela na něj zjevně nejstarší z nich. Dlouhonohá černovláska. Karla. "Tady nejsi vítán."
"Chci se přidat."
"Smůla," řekla Karla.
Miloš si stáhnul kalhoty. "A co uděláš?"
Dívky čekaly, jak Karla rozhodne. Usmála se. Z kabelky na stolku vyndala tebletku. "Tak pojď," podala mu ji. Miloš ji bez řečí strčil do pusy. Jeho skleněné oči naplnila ozvěna královského harému. Dívky mu pomohly ze šatů. Karla zatím z kabelky vyndala několik stříbrných předmětů. Lada se jen usmála a začal Miloše líbat.