Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBára-hárá-dó
17. 02. 2005
35
0
7832
Autor
Noe1
Divá Bára
divně hárá
hárá zrána
hárá Ráma
hárá Kršna
hárá sama
hárá s náma
celá ves.
Hára Barýk
to je pes
Bára se s ním
nepárá
párá hada
pára ple
mává pá, pá
pá raple.
Barík Báře
tlapku páře
haraší
ten blbý pes
Bára trpí
trpí
trpí
Bára trpí
PHS.
malinka_hvezdinka
21. 04. 2005Montrealer
28. 02. 2005
přiznávám se, že jsem netleskala a důvod to má (ať už jednou provždy udělám konec zbytečnému žalování)
je to naprostá blbost, cáry slov, jak odporné!!
pozorovatel
22. 02. 2005
Aničko, já ti věřím :-)))) musel jsem to podvědomě cítit ... dodatečně věnuji TVÉ Báře
Hare Kršna! t*
heh, pozorovateli, Ty seš práskač, tak já jí pošlu avi :o) a prásknu Tebe, že jí práskáš :o)
Montrealer
18. 02. 2005písmenková
17. 02. 2005
Eilil, možná že PHS neni nic, je to jen něco, co se rýmuje s pes a ty si lámeš hlavu s nějakým významem.:-)
slonovina2
17. 02. 2005
noe, dybys tohle nahodou chtel cist na pavlaci, tak si to dobre rozmysli, moje kolegynka se menuje bara, a mozna by z toho nebyla nadsena ;o))
kouzelná_květinka
17. 02. 2005Slůůůníčko
17. 02. 2005
Rapl zde. Pááá.
Parasol už není v módě.
TIP a Tip a tip
Je mi po ní
mnohem líp.
:-D
Tomaszlosin
17. 02. 2005
chudák Bára... ale přednes byl supeer, už jen kvůli tomu a Hárá Kršna musím dát tip :^)
pozorovatel
16. 02. 2005
Vella: při přednesu je pá,pá raple efektní místo ;-) mě se líbí ještě PHS
Pozo: opravdu? já si to snad půjdu hodit
pozorovatel
16. 02. 2005Sainte_Berenique
16. 02. 2005
Co je to PHS? :o) našla jsem.. kovo PHS.. PHS stavební krytiny.. :o)))
báseň supr.. :o) ale čekáme na pointu.. :o)
jeden preventivní tip
tos mi tedy pomohl.. :o)
a co je PMS.. :o) a ne že mi odpovíš: To samé jako DFG
Eilil: Víš že si vlastně š´tastná žena. A co teprve tví chlapy jak to oceněj, že neznáš PMS :-))))))))))))))))))
Si zvíře!
:o)
Mí chlapi.. nehodlám se zabývat ničím takovým v množném čísle.. ;op :o)
Já myslel jako v časové posloupnosti : mateřská školka, první stupeň, druhý stupěň, gympl, vejška, první příchod na Písmáka, druhý příchod na Písmáka ... a tak (ale najednou to prý taky není špatný) ;-)
:o))))))))
nono.. tak já Ti to tak zhruba vyložim..
Ve školce.. jsem byla zamilovaná do jednoho chlapce.. protože to bylo v módě být do něj zamilována.. :o)
ale on si pak odvedl Markétu.. a zbytek školky polikal krokodýlí slzy.. :o)
Základka.. no v první třídě mě odvedla parta cikánků, protože se do mě zamiloval jejich nejmladší bratr (byl o hlavu menší než já) a stoupal si na špičky aby mi mohl dát pusu... drželi mě pevně.. ale stejně jsem utekla.. ;o)
Pak už jsem dlouho před nikým utíkat nemusela...
To trvalo až do střední.. kdy jsem se zamilovala.. do velkého a širokého Ludi... (bystrozraký byl bohužel také, takže z toho nic nebylo)
následovala vysoká... :o) zamiloval se do mě jeden děsnej fanda marihuany... skládal mi verše plné tamtamů a dívek od mlýna...
netušila jsem která bije.. :o)
no a součastný stav je ten, že mi přezkakuje z mužů, kteří jsou jen mí kamarádi a nic po mě nechtěj.. (co teprve, kdyby začli něco chtít) :o)
eilil: děkuji za exkurz :-))))))))) nic vtipného mne nenapadá tak na tebe aspoň vypláznu jazyk, abych udělal dojem :-P ... v té školce to zjevně bylo nejdramatičtější
:o) neni zač.. co bych pro Tebe neudělala.. :o))))
školka.. ano tam to bylo velice dramatické.. :o)
mojí kamarádku tam jeden kluk děsně trápil a štval.. až na vysoké škole jí prozradil, že do ní byl zamilovanej.. :o)
(jmenoval se Marek)
bohužel ani na té vysoké z toho nic nebylo.... :o) Jsme párek šťastných slečen.. :o)