Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seANEKDOTY
20. 02. 2005
25
3
8557
Autor
Lyskoř
Lyskoř a tři anekdoty
První anekdota: Dva chlapci si na pískovišti hrají s lopatkou, když je vyruší třetí a zeptá se: „Mohu si hrát s vámi?“
Druhá: Muž jede na kole, vítr mu fouká do vlasů a předjede ho vozidlo jehož značku nestačil zaregistrovat..
Třetí: V letadle letí tři muži, jeden je Slovák, druhý Egypťan a třetí se jmenuje Karel.. Egypťan se zeptá Karla: „Co bys dělal, kdyby se letadlo zřítilo?“ Ale Karel ho neslyšel
3 názory
cremberisjana
02. 03. 2005kouzelná_květinka
28. 02. 2005
Moc hezký...pro nudná odpoledne....alespoň člověk vidí, že i na svobodě se potkají...zajímavý lidi...i když vidět to nějakej psychiatr....nevim!!
Bean: to je ještě vtipný...ale
Lyskoř: to je hrůzostrašný...kdes to vzal =)))))) tomuhle říkám naprosto okouzlující konina =))))
doufám, že to s Tebou ještě to k hrozný neni =D
Lyskoř: protože nemá papíry na kombajn :)) he he he he
a ještě něco k dobru.. :) stojí blecha na levý půlce prdele a chce skočit na tu pravou půlku, celá se klepe a říká, jestli to nepřeskočím tak sem v prdeli :))) he he he he
Bean....vrány mě dostaly, a to se tady na zemi muj protějšek nebo jaktonazvat už, kurva, svíjí nad Titanicem....
Lyskoř, můj, přiznám se, oblíbenec, opět nezklamal.
Podobných ptákovin je DOST málo...a "tady" obzvlášť.
Jen si., Lyskoři, eště uprav tu interpunkci - PAK, MYSLIM TEDA, BUDE MÍT TEN TOTÁLNĚ ULÍTLEJ HUMOR EŠTĚ VĚTŠÍ GRÁDY.
P.S. POSLEDNÍ S KARLEM DÁVÁM NA PRVNÍ MJÍSTO, TIP.
Tomaszlosin
22. 02. 2005Nestoudnost
21. 02. 2005
chá! na třetí buď nemám dostatečnej potenciál (jinými slovy: jsem asi krapet pomalejší v úsudku) nebo mi nepřišla vtipná, ale ty první dvě :-))) (a "můžu si hrát s vámi" je nejlepší :-)
a tip ti nedám, když na ně nejedeš :-)
tak dík...
Já to myslel tak že je mi jedno kolikl jich mám, ale když se to někomu líbí tak že by ho i dal, pak mě potěší..
Ale dík
aha, takže nedostau po hubě, když ti ho dám? :-)
tak tumáš, jestli můžu :-)
Barbar_Pepé
20. 02. 2005slonovina2
20. 02. 2005STFU_FUCKERS
20. 02. 2005krummspiegel
20. 02. 2005Nicollette
20. 02. 2005
ale třeba nemáš smysl pro lyskořův dementní humor..
Ještě nejsi zcela ztracena, já ti věřím.. :-)
tak tohle je bomba !!!!!!!!!!!!!!!
absurdní humor byl vždycky mojí skrytou láskou...
snad přihodím taky někdy svou troškou do mlýna...
ale pokračuj dál, máš na to talent !! :-))
a já se královsky bavil....
t*******
m.
Druhá mě dostala!
Je to neskutečně stupidní, nízké a ... a ... Lyskořovské! Moment, Ty jsi Lyskoř! Tak tedy v pořádku.
A vůbec, tipa a nazdar! *
waawe: dík, mě těší, ikdyž se stidím.. :-)
Dero: Jo jsem Lyskoíř, tak dík :c)
no o tom to asi je.. Nic moc k pochopení bych tam nehledal..
A tip me nedávej protože jsem to já..Já na tipy stejně nejedu :-)
Lyskoři.. :)
(jinak je jedno že na tipy nejedeš, ale můžeš mít přece radost ne z tipu, ale z toho, že jsem ti ho dal :))
Z toho určitě radost mám, ale o to větší když mi ho dáš protože se ti to líbilo, než proto že jsem to já:-))
Ale dík paralerní arte