Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOdpadkový koš
08. 02. 1999
1
1
3366
Autor
Tanizaki
Vítr
mi plive do obličeje
svůj zapáchající dech
Zatímco
moje duše se zmítá jak
rozkoplá žížala
uvnitř mého těla
Chce ven!
Už tolikrát byla nablízku
světlu tam venku...
Žalářník není tak neschopný jak
se možná zdálo zpočátku..
"Ne, já se nevzdám!"
křičí uvnitř mě ta
svíjející se věc
Mezitím
vystupuji z autobusu
jím jablko
a očima hledám
odpadkový koš.
1 názor
To je - síla - už jsem tady zase. A pořád se mi tahle věc moc líbí. I když je teď jako většina prvopísmákových věcí rozházená!
Prostě super!
Lasy*
Děkuji. Moc. Tohle je jeden z mých vůbec prvních výtvorů -- a o to víc mě těší, že někoho těší. Trochu jsem se zamotala, ale snad chápeš. Leccos se změnilo, babicka, ktere jsem ji v nahlem vnuknuti věnovala, na jaře zemřela, ale hodně věcí zůstává. A co odešlo, vrátí se. Děkuji.
Tan.
Netřeba děkovat. Chápu. Vracím se často. Přece jen, když je něco poprvé, zůstává to v nás . . .
Lasy
PF: Co odešlo, mělo odejít, co odešlo nevrátí se, co se má vrátit, vrátí se
dnes a nebo jindy . . .
Tak jsem tady vice nez po roce znovu, nejen, ze si ji procitam ve zminovanem sesitu,a el zatouzil jsem ji videt a cist "in natura"
Tanizaki - jak ty to delas????
Lasy
Musím říct, že toto byla má první báseň, kterou jsem si na Písmáku kdy přečetl, když jsem učinil poznání, ž eněco takového existuje. Stala se také mou první oblíbenou básní a také ji mám vytištěnou+nalepenou na první straně mého nového (nový je velmi relativní pojem v tomto případě) "básnického" sešitu.
Ta báseň je jedním slovem skvělá . .. .
Lasy*
Ten Odpadkový Koš je ňáká nová hospoda?
Já jen, jak jsem slyšel o tom jablíčku ... víte, Berentzen...
:-)
Taky ti plivou do obličeje? Koukám, že se nevzdáváš ! Bojovná slečna, žalářník opravdu není neschopný.
Mě to moc úsměvné nepřipadá. Vidím za tím příběh (smutný). Nejsem si jistý, ale to je to pěkný na tom.
Nebudu o tom dál mluvit, jen by mě zajímalo, jestli jsem vedle. Jen nevím, jestli do koše šlo jablko, ohryzek, nebo žaludeční obsah.
Nebudu o tom dál mluvit, jen by mě zajímalo, jestli jsem vedle. Jen nevím, jestli do koše šlo jablko, ohryzek, nebo žaludeční obsah.
všichni jsme žížaly do kterých bezcitně kope čas.. taky bych chtěl vystoupit, a třeba i na konečný, vystoupit z času..
Zaujalo mě to - líbí se mi básně, které vyjadřují myšlenky, které (ještě) dokážu pochopit :-) Zajímavá forma, vhodná, myslím. Je to plynulé, nikde to nevrže. Hezká výpověď. Źe by sebe představení ? Úsměvné.
P.S. Nevzdávej to.
P.S. Nevzdávej to.
Taky jsem kdysi dávno napsal básničku Odpadkový koš, ale musím říct, že je opravdu o odpadkovém koši, o starém odpadkovém koši:-)))