Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZamilovaná radůstka
21. 02. 2005
1
0
3221
Autor
Elanor
Ze snu jeho jméno křičím
nevím čí je to tvář
vše hezké v sobě zničím
ale ta jeho zář...
Princezna co hledá
princ co bloudí
spát mi nedá
třeba ho ona vysvobodí...
nevím čí je to tvář
vše hezké v sobě zničím
ale ta jeho zář...
Princezna co hledá
princ co bloudí
spát mi nedá
třeba ho ona vysvobodí...
Ice wind :) to neva :) alespon vim, zes to myslel vazne :D mno k tema...vzit to do svych tlapicek? chm..jsem nejaka ostychava...
Sakra .... ;oDDDDDDDDDDDDDDD
nojo tak sem si nevsiml, ze je tu vic stranek, se hned nezblanete ... mi bylo hned divny ze se ta kritika nikde nehukazuje ;oDDDDDDDDD
No ja ti to rikam porad, jakmile to nevezmes do vlastnich tlapek, nikda z toho nic nebude ... ;o). - Dama promine - se*u na vyzneni, libi ;o)
Ja ti to porad rikam, ze pokad to nevemes do svych tlapek, tak z toho nic nebude ;o) - dama promine - se*u na vyzneni, libi se mi to ;o)
Ja ti to porad rikam, ze pokad to nevemes do svych tlapek, tak z toho nic nebude ;o) - dama promine - se*u na vyzneni, libi se mi to ;o)
Vlče: proč bezvýchodné? čím? nechápu...
_Birkoff_: :) mmch. už se těším na nějakou další akci s váma dvěma, tvoje slečna je uplne uzasná a pozdravuj jí od nás ode všech.
Augustin: co je špatného na naivitě ve světě kde každá rincezna je po večerech protřelou pornohvězdou?
Nicollette
24. 02. 2005
teda....kdyby to byla báseň,tak bych řekla blbost.....ale Pro radost je to dobrý....:)
teda....kdyby to byla báseň,tak bych řekla blbost.....ale Pro radost je to dobrý....:)