Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMácha byl král - bez spoďár....moc toho nevěděl
Výběr: klipeto
23. 02. 2005
7
0
3832
Autor
Batty
Bylo pozdní ráno
2.máj
a na koženkových sedadlech
v německých BMW
usychal
vlhký flek od
českých dívek
- bez spoďár
Jen nás nehoněj fízlové ať dem makat nebo nás zavřou jako příživníky. Jo a mam kde bydlet.
díííky, ale znám lepčejší...ale to se musí prožít - situační humor po litru vínka...uuumm
škoda že to nejde napsat, protože to fakt nevystihne vtipnost... třeba jako: Chci se nacamrat....odpověd: ale já už jsem nacamraná, co blbneš, oči mám jak Vietnamec, hele tady byly ruský kasárna, pojd, pozvu tě na veřejnej hajzl...
No zasmál sem se jen sem to čet a ani sem u toho nebyl. Jojo když se člověk zduní to pak mele pěkný hadry a dělá věci který by možná ani nedělal. Hele a je docela zajímavý jak si lid pod vlivem rozumí i když melou blbosti, že?
nejlepší je ., když si to pak nepamatuješ - např: "vždyť jsi mu řekla, že dnes nemůžeš, protože si budeš vymrdávat mozek z hlavy - vokurkou, že jste letos měli dobrou a dlooouhou urodu..."
zážitků a hlášek je mrtě, díky za ně stavůj omamným...
Vymrdávat mozek z hlavy vokurkou tak to sem eště nežral.
To se potom člověk divý když se ráno probudí na ksychtu nalepenej vajgl s pivním táckem a vrchní v nonstopu buzeruje ať platíme a vypadnem.
to mi až strašidelně krásně připomíná éru Pelce.... uuummmm máničky... a bude hůř
Supr. Fakt, jo, až mě to překvapuje, ale píšeš hodně povědeně. :o) Tip
nejni zač, těcha je těcha. jo a dneska v tývý Altmann, snad to píšu OK...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ne, proboha, vjeci za úkol sou píčovina, ale je to super týpek, a super film, viděl sem, zaláme tě...spíš jen tak avízo.
vozy z bavorska, helmut v krátkých kalhotách a ukrajinská dívka s českým pastevcem... Vivat la Europe