Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSEX S NYMFOMANKOU
24. 02. 2005
9
3
3449
Autor
gab_1
SEX S NYMFOMANKOU
Náš sex má skvělou tendenci,
je to mezi námi vždy boj.
Ať pod stolem či v kredenci,
jsem pro ní sexuální stroj.
Co my už rozbili postelí,
vždyť jsou to pěkný šlupy!
Já kmitám tak rychle prdelí,
až mám přištihraný chlupy.
I když mám skvělou potenci,
já nenašel zdraví na hnoji!
Což musím mít furt frekvenci,
jak jehla v šicím stroji?!?
GAB☺
3 názory
st..pr: vtip a myšlenky mi nechybí...rytmus mi habruje úplně všude :-)...díky za kritiku
střeva prvokova
30. 04. 2007
divné je, že teď se mi to zasej moc líbí...och bože je vidět, že ta výška dělá divy...tip
Honza_Princ
05. 05. 2005
SEM TAM , SEM TAM JO??????? To sem blázen!! Vůbec tomu nerozumím!:-)))Ukázat!!!:-)))
TAKOVÁ JEHLA,CO LÍTÁ NAHORU A DOLU,TO JE FOFR.ASI BY SES DIVIL. ALE I ONA MUSÍ NĚKDY POMALOUČKU,ABY SE DÍLO PODAŘILO.A PAK TO MŮŽE BÝT I DOKONALÉ.SEM,TAM,SEM,TAM.CHCE TO CIT,JAKO TVÉ BÁSNĚ....CHÁPEŠ?
Jaším: Nic není nemožné! Ovšem na napsání přídavku potřebuju inspiraci. Chceš jí být TY???:-))
Tady uznávám, že kecám!! Ale napiš mi tu frekvenci! Pokusím se více cvičit, abych se jí aspoň přiblížil!!
Tomu se nedá jen tiše závidět. Kde jsi jí sehnal? Nemá ségru nebo dceru?
teskna: jsem rád, že si se bavila. K tomu to bylo napsaný. V nějakém dalším díle už použiju přiškvařený.:-))) Díky za tip!
to je legrace! Ale výstižný...snad jen by se mi ty chlupy víc líbily přiškvařený :-) TIP
Díky všem za kladné i záporné ohlasy! O depresi se píše asi lépe, ale já jsem se při psaní téhle blbiny pobavil (i když postel byla prázdná). Snad se Vás pobavilo víc!! Ještě jednou díky!!:-)))
_Rebelka11
25. 02. 2005
Gabe nediv se, v dnešní, tolik osvícené době, si jistě nikdo nekroutí vlasy nad plamenem ani jiné podobnosti.Ale, že by si kuřáci nepřištihrali alespoň někdy nos??nebo něco jiného?? třeba ti neznalí nekouří.Hlavně piš.Potřebujeme se bavit a Tvé dílko?PARÁDA.
Proč já, k čertu, za svá dlouhá předlouhá léta žití na takovýho chlapa nenarazím!!!!! SKVĚLÉ. TIP
Tak nevím GABe, minule jsem Tě chválil, jak se lepšíš, ale tohle mi moc nezapadlo. Ale nevadí, piš dál. Těším se na Tvoje další dílka.
... všeho moc škodí..... to platí i tady......
"přištihraný" jsem si sice musel nechat vysvětlit..... ale třeba jsem jen já neznalý dialektu.
mám pocit, že tentokráte by měl být ksichtík u tvého nicku skutečně obráceně... ale třeba je to náznak "optimismu", který tak miluješ :-))))))
přeji plno síly.... a výdrž.... t*