Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKUŘÁTKO GRÁSNÉ KUŘÁTKO GRILOVANÉ
25. 02. 2005
14
0
4993
Autor
Lyskoř
Grilované kuřátko,
Spořádal bych zakrátko
Orgasmus pro můj břich
Ach (jen slastný vzdych.)
…
Když do masa se zuby boří,
Touha sníst víc ve mne hoří,
...
(dost už bylo mojich vášní)
(konec snění, zpět do reality navrácení)
...
A slin v ústech mám již dost,
(a dost bylo pouze básní)
Dám si kuře pro radost!
Nenechavec
03. 05. 2005kouzelná_květinka
28. 02. 2005FatalError
27. 02. 2005
gonsales: já :-)) Ale kdeže já jsem taková vychrtlina, by ses divila:-)) Mě pobavilo... já jsem spíš jako bych právě opustil koncetrační lágr..
errorka: OK.. domluveno
FatalError
26. 02. 2005
sakra chlape podle tech tvejch del musis vazit aspon trista kilo hmm?!samy kaloricky bomby:D
Nyní je čas pro omluvu..
Omlouvám se vegetariánům, za neúmyslnou provokaci..
Omlouvám se těm jenž drží dietu, za dělání chutí, taktéž neúmyslné..
Omlouvám se krásným slečnám na tomto serveru, že jsem namísto psaní básní o nich, psal o lásce ke kuřeti..
Děkuji za pochopení..
Lyskoř, Al, a všichni ostatní..
Sobí_Hnusec
25. 02. 2005
laciné rýmy ano...
Já měl zato, že milostná poezie je o laciných rýmech :-))))
trochu parodie:-))
Tak proč dáváš tlipa?
Klapetito?
laciné rýmy ano...
Já měl zato, že milostná poezie je o laciných rýmech :-))))
trochu parodie:-))
Tak proč dáváš tlipa?
Klapetito?
...už jsem netrpělivě čekal, kdy předhodí Lyskoř další lahůdku - z klávesnice na stole(anorektička) navíc za čas lyskořova gastronomického mámení stala se neurotička...
Opět maso, doslova i obrazně ,a esi byla nálada super, je eště lepší: nebylo mi nic a je mi líp.
Děkuji, Lyskoři.............t))))
..ano, milý můj Lancelote, ale napřed kuře, chápej, na diktátora (pak) času dost...detailů tě ušetřim.
Dvě z omluv přijaty, ale t* ti dam. Vegan nejsem a kuřátko zbožňuju... :o))))))
láááááásko bože lááááásko....:-)*t
Ještě že nejsem zoofil, bo bych tě musel žalovat:-)
pokud se bude podávat toto, tak odmítám....-)
chrouste, budeš muset změnit jídelníček...nikoliv ovšem sekretářku, smaozřejmě .-)
Omlouvám se krásným slečnám na tomto serveru, že jsem namísto psaní básní o nich, psal o lásce ke kuřeti..
kdyby ses neomluvil, tak bych na tohle "dílko" kašlala:) o sto sedm.. - ale pán se omluvil:)
to se cení!
s pozdravem, "tvé" grilované kuře:)
FatalError
25. 02. 2005
chroust: jo beru místo kuchaře, ale pod podmínkou že budu nadřízený sekretářky, a budu moci plně využívat jejich služeb:-)
Sk8grill:Tak a děláme spolu :-)) Pro tebe budu vařit speciální jídla z Lyskořovi kuchařky vaříme s lepenkou a sádrokartonem abys mě měla radši...
Silvita:děkuji mé grilované kuře za pozdrav:-)
FatalkaErrorka: já myslel na všechno, a utazit tě to bych vážně nechtěl:-)
Komedie: A prsíím!
mephisto:já jsem zoofil pouze pokud jde o jídlo:-)) Já ridi nerad (na talíři) (radši z koryta:-))))