Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seANEKDOTY 2
26. 02. 2005
17
0
5788
Autor
Lyskoř
První:Víte jaký je rozdíl mezi blondýnkou brunetkou a černovláskou?-------- Blondýnka má blond vlasy, brunetka má hnědé vlasy a černovláska má černé vlasy…
Druhá:Potkali se tři muži Čech, Rus a Němec.. Chvíli se jen tak hádali, ale po chvíli Rus pravil: pánové nenapijeme se vodky? A napily…
A poslední:Sedí takhle myslivec na posedu, čeká až mu do rány vběhne nějaké zvíře a popíjí horkou kávu, co si přinesl v termosce z domů.. Kulovnici má opřenou o zábradlí posedu, když zahlédne jak se v křoví něco pohne…
pozor na dravce nahoře (inlajn), tam vidím a určitě se tam taky skrývá nějaký ten potenciál :-)
ten poslední je geniální...
díky moc !
t*
m.
dobrý, jak jinak než tůttip
ale musím přiznat že nejvíc jsem se tlemil inlajní kritice!
kouzelná_květinka
28. 02. 2005FatalError
27. 02. 2005
NO, ŽE SEM HÁZIM SLOVA JAKO "PÍČA S KOULEMA", LYSKOŘI... ABY MĚ TU ZAS NENAPADLY(I), JAKO ŽE SEM SPROSŤÁKŮ KRÁL - VČERA SE TU POTULOVALA ŇÁKÁ ....JASMIN DE PARIS.... NO TO SEM NEŽRAL, PSALA MI TŘEBA KRITIKY: "ano, toto je úžasné dílo, ano!", na druhou básničku "zřejmě nevychován, že...? Ach, jak sprosté, to máte tedy úroveň, pane Básníku.. jste tedy gentleman, nebo hrubián?" Vodpověděl jsem jí: "Nevim, ale dost často si připadám jak čurák." Pak už mi nepsala.-
bůhví proč.
in: :-)))
tak to sis jí dal:-)) dobře..
Mi se neomlouvej, já jsem t¨sprostý taky..
Sobí_Hnusec
27. 02. 2005
chrouste: a první díl si čet?
Dolente: jo promiň:-( já vždycky dělám chyby, ale opravit to bohužel nemůžu...
Nějak mi to opravování na písmáku vždycky smaže to dílo.. nějaký error mě halt písmák nemá rád..
Mně chyby nevadí, se stává... :o) Říkam ti to jenom proto, abys to věděl a stejnou chybu znovu neudělal :o))))
Ten poslední je suchej, Lyskoři, fakt bys neměl fušovat do haiku či detektivky (ono to v tomto případě nejde rozeznat, ale anekdota to teda není). První dvě jsou super. *
mám pro tebe vylepčení prvního ftibu - ..a černovláska je dohola ;o)-
Dero: co? jaké haiku a jaká detektivka? To jsem nějak nepochopil.. Ale je dost možné že si pod pojmem anekdota představuju něco jiného, než co to opravdu je.. Promiň :-)
Jůheman: Jo, ale tos vymyslel ty:-)))
cherubinka
26. 02. 2005
...já taky doufal...že "NAPILY" byla Lyskořova rafináda - sorry, prostě že šlo, ještě jednou sorry, sorry, jak se řiká u nás na Žižkově, ale já ne teda, pičky s koulema, což je hurážka všeh hurážek... . jinak samozřejmě tip - je krásné zasmát se, a nahlas!
Zlý_wětry_vod_řeky
26. 02. 2005
za druhu tip.... za tie ostatne 2 by som ti tipy odobral...lenze to "bohuzial" nejde:))))
dobré dobré je to...
je to takové nenáročné čtení, fakt jsem si to užil:-))