Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seprelud
26. 02. 2005
5
1
3887
Autor
zvedavec
prelud
Istota
je – lákavý obal,
pojem bez významu,
po ktorom siahame
ako
po vytúženom jablku – Adam
keď vystrnadili ho
- bez pardónu - z raja,
ktorý mu predsa isto-iste
patril.
Je jediná istota
istota o tom, že istota neexistuje.
Potvrdené raz zas nanovo.
pachtíme sa...
a hľadáme, čo nie je
trpíme, lebo nenachádzame
a nevieme sa zmieriť.
hýbeme sa započatým smerom
nepoučiteľní napriek faktom
a Eden sa už dávno
stratil za naším chrbtom
dnes vnímaný už len
v náznakoch vytušených
diaľok.
Lebo hľadáme ten svoj prelud.
A napriek tomu hľadáme ten svoj prelud.
1 názor
Don´t_worry
05. 03. 2005
Krasna myslienka. *
Ku koncu sa vytraca akoby to, co som ocakavala, stracam sa v tom a nedostavam odpoved, iba beznadej bez iluzie o popreti iluzie...:-)
Don´t_worry
27. 02. 2005
áno, je pravda, že (ako som si prečítala v súkromnej správe) - by bolo lepšie, ak by som to celé napísala za seba, nie ako nejakú všeobecne platnú múdrosť. SÚHLASÍM!
:) nabudúce...sa polepším.
Jasné, aj keď som písala v množnom čísle, ide o moje vlastné prežívanie padania istôt. Mám však i DOJEM, že podobne padajú a hlavne MÔŽU padnúť istoty nielen mne, myslím si, že kohokoľvek, že tieto veci prežívame podobne.
Don´t_worry:
:) vďaka!
no, verím, že Ti v poézii môže všeličo chýbať. Uvedomujem si, že čo sem dávam, sa dá nazvať predovšetkým ako myšlienka, môj pocit, vyslovené nie celkom v próze a to možno aj preto, lebo svojím prežívaním a úvahami je niekedy problém obťažovať tak na rovinu ostatných :).
Ak to sem umiestnim, kto chce, čítať môže, kto nie, nemusí. Nie je to nátlak. A môžem si pokecať. Dostávam reakciu.
Vdaka za nazor! Je pre mna velmi inspirativny! :)
Istota?
Je to ten pocit, ktory Ti chcem ako priatel darovat - pocit, ze ked sa na mna obratis, neotocim sa Ti chrbtom! :)
Je to nieco zivocisne a spravne, nieco co opravnene hladame - myslim si... :)
(a predsa viem, ze mas tiez pravdu!!! )
re_nesance
26. 02. 2005
sem zase štˇ´toural, ale aťsi, hele, zkus si típnout akorát za -----"chrbtom", ----------------pak dostane věc celá na tuty větší grády, konec ti tu visí jak vyoperovaný slepý střevo...sotrry za ten příměr, ale asi tak...čau, in.
ve´d Eden sa už dávno stratil, nie, ???čus bus autobus!)
in
Mě se to celkem líbí, ale jak je tam to osobní zájmeno" My", tak většinou hromadná nabobřelost obsahu ubere.