Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChvála rukavic
28. 02. 2005
13
0
3769
Autor
Pacer
V tomhletom mrazivém počasí
se nerada líbáš venku
a jen obtížně dobývám místa
kde v létě nenosíš podprsenku
V tomhletom mrazivém počasí
přimrznou rty ke tvojí tváři
tím pádem vidím docela zblízka
jak ti oči září
..snad od lásky, snad od sněhu
nevím od čeho více
(ještě, že dostal jsem od tebe
ty měkounké, mazlivé rukavice)
Cann: ty máš teda nápady..před prvním májem lézt do zimních rukavic:))
Ale dík, že se tu touláš:))
Díky za návštěvu a tip..teda Radce za megatip:))
A užívejte si to globální oteplení:))
:-) Ten víkend se ti ale musel opravdu vydařit!! :-))
(stydlivá *)
:-)
taky tě tak velmi láká
ošahávat sněhuláka?
(nevim, proč mě napadlo zrovna tohle, ale dnes ráno fakt škodovky nešly nastartovat... ;-)
Nee:)) osáháváním sněhuláka vznikají otvory tam, kde jeden vítá hroty hor:))
A nepleť do toho špatnou údržbu svého oře :))
cháácháá já nemám stodvacítku, víš, to s těma škodofkama není o mně :-))
Mary:)) podařilo se ti otevřít písmáka a potažmo i moji hloupůstku..prostě i v mrazu sem tam něco funguje:))
A dík :))
:))))) Robí..teď jsi mne ovšem dostala :)) dík, Jarmilo:)) Vilém a Hynek někde přimrzli:))
měkounké mazlivé rukavice....roztomilé... líbí se mi celá - zimní poezie se žhavou jiskřičkou ... TIP
Styn:)) nejen laciné, přímo zadarmo:)) Dík za návštěvu:)
Vaud:)) dík, budu mít první sezení zdarma?? :))
Vanetko, dík za pochvalu:))
Určitě - hlavně jestli trpíš Raynaudovým fenoménem, kde Ti rukavice předepíšu na recept a ještě Ti vystavím potvrzení, že musíš mít ruce v teple i za cenu, že jsou pod cizím trikem.
:)))Vaud..zvláště ukazovák a prostředník mi velmi často bledne/ nevím jestli v noci, ale jistě přes poledne/ je zřejmé, že jsi odborník / vskutku každým oudem/ takže pomůžeš mi s Raynaudem..možná i s mým velbloudem:))