Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFuj,je Vám taky tak špatně?
Autor
Djihaad_MP
Ačkoliv jsem občan Hradce Kr.,jsem uvězněn v obrovské bludišti 160 km od domova.To bludiště místní nazývají Brno.Jsem ve vyhnanství na internátě s fašistickým diktátorem v čele a s jeho sborem natvrdlých fotbalistů(nic proti fotbalu,ale tohle je fakt sada.Na hlavách tuny gelu v hlavách CD s FIFA 2000).Tato škola je jedna z tuctových učilišť,tzv. smeťiště žactva.75% školy smaží!23% sere na docházku,a 2 % tvořím já,a několik mírumilovných hlav(Vesměs vzívači Jaha Rás Tafariho,Johnyho Rottena,Eda Rushe,nebo Saurona<stejně na to polovina ze 2% taky sere>).Fakt je mi blbě,jdete na školní dvůr,ale ten je zahalen v nikotinové mlze.Tak jdete ven,tam vám dá přes držku Johny Kentus Gang(místní nacisti),tak jdete do knajpy a tam chtěj za desítku starobahna 18,-. .Po dvou pivech je vám tak blbě,že jdete na intr.Cestou potkáte několik nafrčenců,který scháněj nějaký piko.Když přijdete na pokoj,přijde vás votravovat ten fašistickej vedoucí intru,že prej ste prodávali marihuanu nezletilým spolužákům(podle dostupných informací to zkouší na každýho nově příchozího a to včetně učitelů!!)
Ale já na celej tenhle koncentrák házim kakana.Při snaze o uklidnění si uvaříte svého oblíbeného Earla Greye.Ale pozor,je v tom háček,vaříte ho z těch místních sraček,který tečou v brněnským vodovodu.Pak je vám tak blbě,že už to není k vydržení a každýho,kdo na vás bude mluvit v tom hantecu nazvete ,,moravským bramborem,vokurkem a jantarem!!!"Takže,když jdete spát,je vám pěkně blbě a ještě ktomu vás čeká novej den v Brně!!!
Děkuji písmáku.cz,že jsem si mohl veřejně postěžovat.