Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJeřabiny
Výběr: dream
01. 03. 2005
38
5
7270
Autor
Noe1
Na stromech oděných v jinovatku
měly i jeřabiny
barvu jinou.
Copak si počnou letmé letní lásky
v takové zimě;
Nezahynou?
5 názorů
Hesiona: vidíš, a zrovna u téhle jsem velmi váhal, zda ji sem dát :-))) vidím, že si to s tou návštěvou vzala vážně, díky.
Rían: díky, si zabrousila do šerého dávnověku ... kdeže předpředloňské jařabiny jsou :-)
Usmáty_autor
09. 02. 2006
nezahynou, neboj se:) jeřabiny jsem teďka četla zase v jiném podání od jiné autorky a je zajímavé, jak se výklady slova můžou různit. hezké je to. asi tak skoro přesně na tip:)
jé, to je docela dobrý, ani nevím, jestli smutný či veselý, každopádně to má šmrnc.....a.....myslím, že zahynou, ale to nemění nic na faktu, že si v létě zimu nepřipouštíme....a zamilovávat se budeme stejně pořád dokola :)
tip
malinka_hvezdinka
21. 04. 2005písmenková
25. 03. 2005
hezký to je, ale nevim, něco mi na tom nesedí, promiň, nedokážu to pojmenovat.... druhá půlka by byla na tipa....
...mě zprudil ten archaickej plakavej začátek, ale , jak jsem dočet, výdech....tip.
kouzelná_květinka
01. 03. 2005pozorovatel
01. 03. 2005
toť otázka .. :-) ono - je to milý a tak - ale - moc mě to neoslovilo ..
Augustin_Šípek
01. 03. 2005
trochu otřelé...jak by řekl sběhlý kritik,ale to já nejsem takže líbíTIP