Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChtěl bych...
21. 11. 2000
11
0
4381
Autor
Sadaf
...aby si láska nemyslela
jak krásná je
a skvělá...
že všechno může mít
co zamane si
a co by chtěla...
...aby si prostě nemyslela,
že kdo ji nemá
nemá nic...
Vždyť přátelství je někdy
někdy mnohem víc...
cloviecik_3
13. 03. 2001
Ahoj, Bix, me zkusenosti jsou opacne. Ne, laskou se pratelstvi pokazit nemuze, naopak, je to pak lepsi. Nemyslim ted jen sex. Ja mam nekolik vztahu, v nichz se pratelstvi promenuje v lasku a zase nazpatek, a trvaji treba uz tri ctyri roky, takze dost dlouho.
ten odkaz výše nikdo nepoužívejte... udělá z vás anonyma...
Sadafe: pokud chceš vidět, jak má vypadat odkaz na dílo, nech si jeden udělat když vkládáš nový dílo... je tam na to tlačítko.... pak se podívej, v čem se liší.
no ju, tentokrát mi bráška Merlík vzal slova...
a právě proto je láska kolem nás stále.
*!
Mahoney,
drahý příteli....
Díky za to, že si myslíš , že toto není blbůstka (jak jsi mi ostatně už několikrát psal), nicméně musím reagovat asi takto:
Víš, já nedokážu, neb nemám odvahu, napsat o některé své blbůstce, že je to báseň.
Nedokážu to patrně dost dobře posoudit, možná také kvůli tomu , že můj život je jeden velký ohňostroj a pláču...pláču si jenom tak tiše ve svojí samotě, tedy samotě fyzické...
P.S. Budeš-li někdy mít čas a náladu, napiš mi prosím jak se to naučit:-)))))
P.S. ostatním : moc a moc díky...(kdyby jste tak viděli kdy a jak jsem tuto blbůstku psal....:-)))
Já jsem fakt asi úplně blbej....víš Mahoney, já jsem blíženec, a zrovna dneska jsem zkusil napsat právě něco o tom , co se v blížencích dějě...
Blíženci tak jsem také jednou
zkusil takovéto odkliknutí jako odkaz, samozřejmně , že ne sám, ale s pomocí...
Tak snad to bude fungovat....
souhlas s Merlíkem
*
btw, kolikrát už jsem Ti psal "tohle není blbůstka"?
taky mi to nepřijde jako blbůstka
a přátelství je jenom jiný druh lásky
Súhlasím s mahoney a šroubkom...Nie, nie a nie pre označenie blbustka...máš pravdu, hoci priateľstvo sa často práve láskou jedného k druhému pokazí...ale to je o inom...:o)
přátelství je taky láska... jen jiná...
ale vím jak to myslíš, a souhlasím
BTW: dobrá básnička
Líbí *
Tady se zase hodí můj oblíbený jednoslovný citát:
"OBOJÍ" (odpověď medvídka Pu na Králíčkovu otázku,
zda chce k obědu med nebo zavařeninu)