konečně šance pro ostýchavé mladé muže :-)) !!!
vzhledem k tomu, že je pro mě (a některé Maxiprs Fíki/y) těžké nevšímat si ostýchavých(mladých)mužů, se mi to moc líbilo :DD
:)))))))))))))))))))))))))))))no paráda..:))
..zrovna smolím fejeton..můžu ti pak poslat avi?
Nebudes tomu verit, ale taky me muj vlastni text pobavil :-) - uz jsem zapomnel, ze jsem to psal
:))))))))))))))))))))))))))))já nemůžu psát..se moc chechtám..děkuji..měla jsem dnes blbou náladu..:))))))))
Sociologove delali pokusy na diskotece, kde dali vsem ucastnikum laserove detektory ocnich pohybu, aby bylo videt, kam se koukaji - treba, kdyz vstoupi do mistnosti nova samice. Je to hrozne zajimavy sociologicky, protoze jsi v tak tesne blizkosti lidi, ze to porusuje Tvou osobni zonu a pusobi Ti to diskomfort (ktery musis prehlusit alkoholem) a samci zde bojuji o jakysi virtualni prostor a snazi se zaujmout samici.
určitě dobře :-)) nebo líp :-)
fakt je, že ve filmu to skončilo jinak ;-)
ty jsem viděl až hodně dlouho poté, co jsem tohle psal :-))
připomnělo mi to jednu scénu ze Sexuálních praktik pozemšťanů ;-)
asi jo - psani mam v pazi :-)
na to se vykašli... narostou Ti svaly a tetování se roztáhne do obludnejch rozměrů:))
mě spíš zajímá, jestli se teda ze svý paže pak dostaneš na toho písmoně:))
no... az budu mit tetovani, tak zacnu delat kliky
Hele, a budeš mít to tetování na paži taky klikací?:))
vsak taky jodluju - Jod + Lady :-)
starsi jodlovaci pokrik - "Brom Lady" se neujal
ty jo - hrozne dlouho jsem nikde nebyl :-)
tady na vsi hrajou jen dechovku a jodlujou :-))
asi pujdu jodlovat
jsem nesmely, ale lecim se :-)
Haha, ohromně povedené! fejeton jak víno! :-)))********
Postřehy některých místních autorů jsou vskutku zajímavé. Na to jsem již přišel také.:-D Každopádně nelze mít vše nejlepší a pořád si držíš svůj standard.;)
máš pravdu ... možná bych ho mohl přepsat, hmmm
ale zase mít samý skvělý fejetony - jak mi psala jedna zdejší autorka - ono je to furt vtipný, tak mě to až nudí :-)
Tento fejeton nepatří dle mého názoru ke Tvým nejzdařilejším především kvůli nedotaženému závěru. Postrádal jsem zde Tvou schopnost téma nejenom uzavřít ale zároveň text i prožitek čtenáře náležitě vygradovat. Potetovaní brojleři mne však dostali atak nemohu neTIPovat!
Toto dílo už dostalo váš tip.
:-/ a já měl chut zrovna jeden dát..
Ty jako rocker určitě nestíháš fanynky odhánět :-)
hodně závidím - dneska jsem se koukal aspoň na bubínek (nemedicínsky), že bych zaujal aspoň kreativním bubnováním
Tak známý problém a řešení zase nikde!
Tak jsem se těšil.
Asi napíšu... Komu mám vlastně napsat?
mooc fajn - ale uvítal bych návod jak na to - přesně.... číhání u záchodků asi nevyjde, protože většinou nenajdu ani ty pánské..
Klasika ;o)))))))))))))))))))))))))
katugiro - ten film jsem ještě neviděl, ale prý je to legrace!
Cannisho díky moc! Kdo je Hruš?
:)) pobavil jsem se
(sexuální praktiky pozemšťanů, úvod filmu)
*
...moc pobavilo a za to vokopčení písma se omlouvám, nebylo to záměrné, ale pro fejetony jako stvořené. t*
Písmo není samozřejmě moje a jen mě potěšilo, že se Ti též líbí, protože s ním fejetony vypadají veseleji. Ať Ti to píše!
no, na umelce se chytaj i maxiprs fik a spol:)
t
adraj :-)) Jsem rád, že mě čteš pravidelně!
Ireth díky!!
fajnove poctenicko, fajnove
19HPh - díky! Konečně někdo si všiml, že jsem fejetonista! Ostatní mi to čas od času rozmlouvají.
Jo a moc by mě zajímal Tvůj nick. Je to 19 koňských sil (horse powers). Nebo nereálně zásadité Ph? Případně Hewlett Packard holkám? Nebo jsi děvče, které má místo obvyklých 5P rovnou 19P? Ale k čemu Ti je 19 H a h? Fakt nevím!?
Škoda, že jsem si tenhle "návod" nepřečetl tak o 10 let dřív :-)
*t
ale ne...ty jsi ještě chlapeček, tak ho nemůžeš pamatovat, ale Pavel Horňák byl zpívající klučík, víš...a ty, když se budeš snažit, můžeš být příští rok v superstar:-)))
podezdivka - :-)
Ioannes - Az priletim, tak si carky opravim...
Pratele, diky za nazory a tipy . Zdravim vas z Orlanda.
to by ses měl někdy stavit u nás v rockáči, tam je milých sympatických přívětivých slečen až až :o)
* * *
Vaude, dyk řikám, že se v tom poznávám :o) Když budu tipovat, přijde víc lidí a nic se neututlá :o)))
Doporučuju zhlédnout film Sexuální život pozemšťanů...:)
Dostala mě ta část s tím kozáčkem a pokračováním...:)
Bavíš mě.
t
vesuvanko, Mariano - díky za čtení i za tipy!
celý je to pěkný, nápaditý... ale to už se opakuju. *t*
Výbornej fejeton!! Skvělej nápad, skvěle napsáno!! Jeden z mála zde!!!! TIP
Tome díky, udělalo mi to radost!
Přišla jsem z práce urvaná a naštvaná, zvedl jsi mi o 100% náladu, s díky zasílám tipíka :-)))
Markel díky! Já mám zase radost, že jsem někomu zlepšil náladu!
Digina je nej! A je fakt, že musíme do levýho klubu naverbovat nějaký ženský!
Tip
Klub
Díky! Trochu jsem si skrytou reklamou na náš spolek o klubík řekl, tak jsem měl výčitky...
Ouplně nesedlo... ee, možná nemám rád, když se do mě někdo trefuje. Noo, myslím, že máš lepší. Tady mi to právě připadá jako jeden z těch případů tlačení... Ne, není zlej, na obecnej průměr slušnej, ale přece jen.
Zbyhoni - takhle vyvoněný dílo a nic-šlus-utrum!? Odlétám na týden pryč, abych se z toho vzpamatoval!
Zbyhoni - takhle vyvoněný dílo a nic-šlus-utrum!? Odlétám na týden pryč, abych se z toho vzpamatoval!
já ti nevím proč, ale ten Maxiprs ve mně vzbudil podivnou asociaci...prsa končící někde mezi kyčlí a kolenním kloubem:-))))
tip!
Terpsichore - díkes za navštívení!
Crae - máš pravdu! V echokardiografické hantýrce se takto nazývá několik kilogramů vážící (ná)vnada.
Terpsichore - díkes za navštívení!
Crae - máš pravdu! V echokardiografické hantýrce se takto nazývá několik kilogramů vážící (ná)vnada.
Terpsichore - díkes za navštívení!
Crae - máš pravdu! V echokardiografické hantýrce se takto nazývá několik kilogramů vážící (ná)vnada.
no jasnočka...to zákonitě musí táhnout ke dnu:-)))
Proto se taky potápím - v domění, že
divku vnadnu
najdu na dnu.
kruci a já pořád čumím hore
a on čupr kluk je dole?
dole v dole?:-)))
Big_George...ještě, že jsou na světě i rozumní muži, jinak by některé ženy zůstaly v ignoraci:-)))
B_G máš pravdu - to je jediný způsob jak beze slov pobavit, aniž by si dotyčná musela přečíst prvních patnáct fejetonů. Díky za tip i fundovaný rozbor. Když jsem psal, že fejetonista tančí kozáčka, měl jsem na mysli jiný tanec.
horňák nebo dolňák
nejlepčí je Pavel Horňák!:-))))
Nemám moc v lásce brojlery a stejně tak tetování na paži...A co to znamená? ...že bohužel nejsem Maxiprs Fík :-)....
Po náročným dnu jsem se usmála, díky....
brojleři jsou takoví ti namakaní svalovci s kladným vztahem k chemii v kombinaci s fitnessem
Jo a Medium Fik je taky fajn
Maxiprs Fík mě moc rozesmál, stejně tak brojleři - teď tady čtu Tvoji definici brojlerů - fejeton se Ti moc povedl..... TIP