Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNaděje zvoní třikrát
Autor
Zlý_wětry_vod_řeky
"Ahoj. Co se děje?! Pojď dál."
"Petr...Petr odešel." vagóny s nadějí na třetí koleji
"Kam odešel? Pust mě, sedni si. Kapesníky jsou tady, na."
"Teda, neodešel. Přišli si pro něj." jumbojet s vírou na třetí ran wej
"Kdo? Na, napij se."
"Dík, Davide. Ty jsi byl na mě vždycky takovej hodnej..Přišli si pro něj policajti."
"Kdy?"
"Ráno, byli jsem v posteli a...Prostě přišli. Kukly, vesty, pouta. Byla jsem úplně nahá..."
"Počkej Ty pod tím nic nemáš?"
"No, ne.."
"Vem si ještě kapesník, skočim do pokoje pro nějaký tričko."
"Počkej, Davide. Nechoď pryč. Obejmi mě. Víš proč si pro něj přišli?"
"Ne."
"Drogy."
"To je blbec, dohodli jsem se, že se na to vykašlem. Je to už pár roků." flotila se svítáním ve třetím doku
"Ty jsi v tom jel taky?!" nad objetím stáhly se mraky
"Tehdy to byla jen tráva. Kvůli tomu by si pro něj nepřišli. Já už jsem toho nechal, nevím jestli on. Vlastně jsme toho chtěli nechat kvůli Tobě. Na jedný party jsme Tě slyšeli říkat, že by si s někym kdo jede v nějakym svinstvu nechodila ani za nic."
"To si pamatuju."
"Jo, to jo..No, řekni proč sis nevzala něco na sebe."
"Řekli ať si rychle něco vezmu a zmizím, že byt se uzavírá. Tak jsem si vzala jenom kabát."
"Tak já pro to skočím, jo?"
"Jo."
"Víš, že kecáš? Pochybuju, že by Tě nenechali vzít si něco na sebe."
"Ale fakt."
"Lenko.."
"Už jsem se na něj prostě nemohla dívat. Smál se, plival a mluvil sprostě. Tak jsem ho neznala."
"Jo, taky jsem si kdysi myslel, že ho znám. Hele, tohle tričko by Ti mohlo bejt."
"Dík. Odkud je?"
"Z Paříže, byli jsme tam s Petrem jednou v létě, hlídali jsme děti."
"Aha."
"Nebreč, on se vrátí. Vždycky ze všeho nějak dostane."
"Proč to vůbec dělal?! Měl všechno peníze, auto, práci..."
"...Tebe..."
"Jo."
"Počkej, utři si Ty slzy. Chceš ještě jedno kafe?"
"Ne. Neutíkej mi, Davide. Copak se mě bojíš?" proti mojí vůli brojíš,semeno vášně kojíš,za hřích vážně stojíš
"Bojím se...že bych mohl udělat něco, co by nebylo fér.."
"Nebylo fér....vůči Petrovi? Ten nehrál zrovna fér aní vůči mě, ani vůči tobě....Nebylo fér? Co je dneska fér..?"
"Nebylo by to fér vůči Tobě...Jsi teď trochu v šoku a nešťastná...Někdo by řekl, že jsem toho zneužil...Že to neni fér.."
"Vůči mě...Davide pojď blíž, a nebuď na mě fér, hrozně potřebuju abys na mě nebyl fér..."
"Ale...
"Pššt."
Nebyl jsem fér
V maskách z orlích per
Tančit kolem vysokých ohňů
Cítit jak se ten druhý pohnul v sobě
Obě těla, tančící stíny, do hodiny v spánek spočinou
Vstaneš a půjdeš do čistírny s polštářem a peřinou
Okouzleni setinou, utopení se v rukou, očích, ústech stehnech
Leží ani se nehne
Spí
Co bolí to přebolí, co těší to přetěší
V poslední vteřině, polapils pápěří
Z nebe Padalo sem den a půlku večera
Pápěří z křídla anděla