Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePARDUBICE
07. 03. 2005
1
0
1124
Autor
vojtěch
Jak se říká – Pardubice
prý jsou prdel v republice
jel jsem do nich trabantem
tím prdelním hrabantem
Viděl jsem tam hodně koní
kobylince jim tam voní
upřímně vám říkám přesto
jinak vcelku hezké město
...jestli budou rozprodávat Pardubky, tak všichni, posily z NHL vymizí všude, nejen u perníkářů. Ale to byl kotel! Já tam byla a teda povím vám....v pondělí to bylo zničující, ale úžasnej pocítek! Pardubky prožívaly do ranních hodin ! :-))
výsměch...teď jsou na koni pardubice, ale až jim rozprodaj celej kádr,tak si s nima vytřou i Budějovice ve dvojnásobnym oslabení.:)
vojtěch - Zlín vyhrál. hold, zítra to bude ještě mela. uvidíme, kdo se nakonec probojuje:-)
Adilah - byl to nervák! fandila jsem, co to šlo...a ono to vyšlo! :-)
Adilah - uz jsme postoupili, ne? byla jsem tam a bylo to uzasny a teda peknej nervak, ale stalo to za to!!! :-)
vojtech : uvidime, Pardubky uz jsou tam, ale Vitkovice nemaj jeste nic jistyho a ja myslim, ze dneska jim to Zlinaci podpalej:-)
...mno, jako Vitkovicim to ted jede a pokud se Zlin nevzpamatuje..., ja jim to preju, bylo by to zajimave finale, ale jsem tehoz nazoru, jako na Pardubky nemaj. Jenom v letosni extralize, co si pamatuju, je udolali pouze 1x nebo 2x nanejvys a sice na perníkovým ledě, ale ....na Pardubky prostě nemaj, uvidíme jak si s nima dneska poradi Bili tygři, protože když ne, Pardubky maj jednoznačně finale v kapse:-) Teslaaaa! Dynamoooo! :-)))
VITKOVICE! Pardubice pudou do kopru...(to je slovo do pranice, viďte?!)
ehm...nechci ti do toho kecat, ale Vítkovice si s Pardubicema poraděj,uvidíš.
lepší určitě ne, ale vycházím z toho....že tam od malička žiju:-) Jako obsáhnout vše do veršů, to by bylo ještě na hodně dlouhý sloupce, ale to by mohl každý z toho svýho místa:-)
a co takhle....
Projíždíš-li Pardubice
zkus si všímat města více
hokejem to všude žije
pivko se tu dobré pije...
Perník ten tu krásně voní
na zámku se pávy honí...
Zlatá přilba lidi vtáhne
s tebou se to pěkně nahne
objevíš-li Aviatickou pouť....
A co takhle Kunětická hora
jediná tu ční a tak volá
do pěkného kraje....
A máš chuť si zazpívat
Na Slunovrat zavítat
...bys měl...
Nejen Velká Pardubická
proslavila tohle město
zdá se ti to málo?
...přesto...
zavítej sem příště zas!
:-))
příjde, neboj...:)))SLIBUJU, BA PŘÍSAHÁM...v Hrdci jdem párkrát byl-máte hezkej bazen...