Afrodito - tak to mě moc těší - muselo to tehdy prostě ze mě ven. Díky za čtení a kritiku :c)
***, ani jsem nestačila dýchat, je v tom obrovská síla prožitku
Philogyny - děkuji pěkně za zastavení, moc mě potěšilo :c)
...i já děkuji, mooc mě to těší :-)
Štírko - jedna z nejpřesnějších kritik vystihující tohle dílko. Velmi Ti za ni děkuji.
spousta zajímavě nastíněných okamžiků, myšlenek, zachycení citů a pocitů chvíle.... i přetrvávajících.... nezvykle tvrdá sama k sobě.... i když možná nezvykle hlavně v tom, že to říkáš nahlas.... toto jsou pocity, které spíše pohřbíváme na samém dně, i když bolí.... a těžce se dostává "nad ně".... Napsalas to jakoby jedním dechem (a věřím, že ano, protože nad takovým vyznáním se snad přemýšlet... rozmýšlet.... váhat... ani nedá).Obsahově i stylem to na mě udělalo dojem a děkuji za příležitost číst....Abych něco nepřehlídla, raději si Tě dám k oblíbeným :-)
jelimanko - to je od Tebe milé, děkuji za čtení i kritiku i tip :c)
...tak zde, drahá úžasná BESTYE, si dovolím hodit po Tobě tipákem ihned, bez nutnosti ničeho dalšího T ...a sice nevím, jak to tu přesně funguje s těma *, ale dovolím si pomačkat příslušnou klávesu 10x, ať se máš! :))
**********
Yours - moc děkuji za milé zastavení :c)
děkuji Ti za čtení a zmínění se, co to v Tobě vyvolalo.
no tedy - dnes asi rozhodně neusnu :c) děkuji
...hele,tady už jsem byl a chválil(hodně),dnes chválím o něco víc(e)
Nechápal jsem tvůj nick, ale teď už vím, že píšeš bestyálně dobře ... :-)
"jenž drží v temnotách ty .. co jednou zklamali"
T**
no, napíšu ti, že tyto verše si mě získaly pro svou věrohodnost a půvab zvolených slov
t*
díky za čas strávený nad myma dílkama
děkuji Ti za obě návštěvy u mých básniček :c)
já vím, že si umíš najít - to svoje. Děkuji Ti za čtení.
na krk pověsit
dřevěnou cedulku
s nápisem "Vinna"
porušilas přeci
dvacáté
první přikázání
už teď tedy chápeš,
proč lodička z borovic
v sevřené dlani
....tolik bolela
..to je mi nejbližší..
Nemáš Zač Rádo se Stalo...
děkuji za čtení a kritiku
děkuji za čtení a kritiku.
zajímavá skladba i použití originálních spojení.
Moc líbí..hlavně te závěr má v sobě sílu
tak to mne nesmírně těší, ještě jednou děkuji.
Tři imperativy pro mne znamenají nejvyšší ohodnocení...
jej - co přesně ty vykřičníky znamenají? Každopádně děkuji za čtení :c)
dá se jimi hodne vyjádřit, ano, díky za čtení :c)
lýko a pouta jako oblíbené rekvizity. Tip
ono hlavně když se překlápěla verze Písmáka z jednoho systému do druhého, tak to u leckterých dílek grafiku rozházelo úplně. a to i v případě tohoto díla, naštěstí ne nijak moc znatelně. že jsou verše vycrčený, možná jen proto, že jsou řečený jinou melodií než zbytek veršů a jinak to ano - neumím vyjádřit. Každopádně moc děkuji za čtení a za Tvůj názor.
no páni - kulatá :c) děkuji
děkuji, to vždycky potěší, když se to čtenáři čte krásně :c) a třeba tu tajemnost a prostor pro fantazii můžeš najít v jiných mých dílkách, tedy aspoň doufám, že se tam občas najít dá :c) ještě jednou díky!
jsem sice příznivec těch míň přístupných věcí pro jejich tajemnost a možnost zapojení fantazie ale tohle mě zaujalo a četlo se mi krásně
:)není za co,..pluji narážím na vlnky, a při líbivém houpnutí tipuji:)*
tak pokud to jsou věci příjemné, tak mě to těší :c) a vůbec, těší mne, že ke mě, ač jinak tady moc nečinnému autorovi, ještě někdo zabloudí, ba co víc, dílko se mu i líbí - ještě jednou děkuji :c)
.přemýšlení o osobních věcech zažitých:)
děkuji za čtení a kritiku a doufám, že je to není špatné přemýšlení :c)
mám též ráda uvěřitelná dílka o to víc mě těší Tvoje kritika - děkuji :c)
Hodně pěkná pocitoffka. mám takové ráda už pro tu jejich uvěřitelnost. Jsou prostě blízké, trochu civilní, vměstnat se do nich nebývá problém...tak proto...
Hned první odstaveček mě omámil a pak už jsem se jen nechala unášet tvými verši, což byl neuvěřitelně silný zážitek. Kdyby to šlo, dám ti tipů několik!:)*
moc mě Tvoje kritika po ránu potěšila, díky za Tvůj čas strávený nad mými dílky :c)
no tak tohle je krásný...lodička z borovic v sevřené dlani tolik bolela a tak dál a tak dál a tak dál,úžasný.tip,oblíbené
pak se budu těšit na komentáře třeba u mých dalších dílek ;c)
ono to trošku zamotané bylo, ale zdá se, že teď je nadmíru jasno :c) moc děkuji za čtení a za písmenka.
moc Ti děkuji - WhiteHawku - tyhle kritiky mě vždycky moc potěší a u téhle básničky obvzlášť - dost sem se v ní vydala.
Precetl jsem ji jednim dechem... je to skvele napsane...
Moc děkuji - je to pro mě velké ocenění - opravdu.
budu v Tobě pokračovat :-)
možná proto, že to jedna báseň je :c) moc děkuji za Tvůj čas a chuť k dílku něco připsat.
Liane - nic zkazit nemůžeš, ať napíšeš cokoliv. Dík za čtení :c)
stejně tak mé díky patří i kapitanovi, obzvlášť za to zaujetí :c)
Vše tu bylo napsáno.tak pouze..zaujala....o
Co na tohle říct.. nikdy mi moc dobře nešly kritiky.. a tohle nechci zkazit.. takže jen ***
moc děkuju - a jsem si jistá, že nejlepší je Tvoje kritika :c) díkes ještě jednou.
Moc zajímavě a poutavě napsané. Nejlepší je závěr.T***
a mě to velice těší - všechna Tvoje slova, Notreale, já moc děkuju :c)
velice libi - forma, obsah volnost a pouzite tvary slov. *
především já děkuji za tu krásu..,hezký den:o)
no ano - byla jsem smutná, když jsem ji ze sebe musela dostat - ale tak, právě proto přišla na svět a mně se ulevilo :c) moc děkuju za čtení a příjemná slůvka :c)
působí smutně na mne...
jak nádherně píšeš a já Tě dříve neobjevila...
TIP a děkuji
To je v pořádku - výběry mohou dávat jen redaktoři - každopádně moc děkuju za čtení a hlavně za to nelitování :c)
no páni - toto letí :c) bestye se vyčerpala prózou asi - a nebo se ničím netrápí ani z ničeho přehnaně neraduje - by byl důvod o tom psát :c) děkuji za zastavení - po roce :c)
sem šla mrknout kdo to na mne mrká... a zjistila že tu už sem - ač mlčky - tipovala asi před rokem... letí to a bestye nějak nepíšou nic novýho...
:o)
nonamebeast - moc děkuji za Tvé vidění mého dílka. Ono to bylo skutečně psáno pod vlivem velkých emocí a já jsem nakonec i tak ráda, že jsou tahle písmenka na světě.
mám z toho skoro husí kůži tam někde vevnitř....
je to plné emocí..plné všeho...nádherně napsané..tip
Ay - i mně - ještě trochu. Díkes za čtení.
tristes - netřeba se omlouvat - a děkuji za čtení též.
sem už moc vyčerpaná dneska na nějaký komentář
tak s omluvou (třeba)
*
je mi z toho az uzko..
* a jedno avi..
Imminici - moc děkuji! :c)
brubarbucho - nu ano - ví to. Děkuji za čtení a za písmenka :c)
Krásné, pohledilo po duši..:-) *
škoda, že neumím anglicky :c)
jak to myslíš? - mizogyne
děkuju za to, že jsi to napsala. Přímo to křičí emocemi, konečně po dlouhé době něco ,co na mě fakt hodně silně zapůsobilo:-)
nu - tehdy jsem opravdu brečela a protože ani tak se mi pořád nechtělo ulevit - vykřičela jsem se do písmenek - jak jednoduché :c)
za kritiku děkuju a i za čas věnovaný čtení
nevím proč by to měla být jen něčí prvotina a nebo něco lepší než průměr. Osobně se mi po tvářích kutálejí slzy a já nejsem z těch co brečí při dvacáté první repríze Scarlett.
*t
to se mýlíme všichni, ale vím, že i u jiných dílek to vidíš podobně jako já a navíc to umíš napsat - je to milé :c)
jejda, bestí, já se mockrát mýlím...já mám své obrázky, které vidím, neukazují vždy přesně, ale mně se to tak líbí, víš.-)
vždycky mě Tvůj odhad na dílka překvapí - jak hodně z toho mála, co chci ukázat, dokážeš odhalit. A za to Ti patří můj obdiv :c)
náznaková...a přesto zní tak otevřeně...pláče a přesto neukazuje slzy...
*
Je to....opravdové a procítěné mě velmi důvěrným způsobem:)
Je to....opravdové a procítěné mě velmi důvěrným způsobem:)
sakramensky dobrá - to je vo něčem.
moc děkuju - a máš pravdu, je to o myšlenkách, které se v hlavě honily a o překot z ní chtěly ven - aby byl klid.
pro mne je to krásná báseň a a v dobrém slova smyslu patetická,nikoliv v omšelých slovech, tedy taková, která zachází s důrazem tak možně, jak si ho myšlenky vyžadují. TV
díky :c) že by satanáš našel dalšího adepta na peklo? ;c)
Chvátám s dalším tipem do sbírky . T
*...tak těmhle pocitům moc dobře rozumím. Krásně napsané, procítěné, prožité ...
tak tady se nezmůžu na nic než na TIP :-) dobré moc...
stenos - sakra potěšující kritika :c) a máš pravdu - sem tam nemusí slůvko sednout, protože to bylo doopravdy spíš vyplivnutý - jak napsaný :c)
díkes :c)
Bezinko - psaní a čas - je výborný lék :c) ještě jednou děkuji za čtení :c)
Sakra dobrá báseň. Pár slůvek mi nesedlo, ale jinak je to vyčuraný pěkně zhurta za tepla..
...dobře napsáno... je v tom spousta vnitřních zranění... ale jsou léčitelná... a psaní je dobrý lék... časem...t*
..ach tie viny bez viny..Pekne si to vyjadrila..*
díky - že to tak vidíš..
že to vidíš, tak jak to je.. )
to jakože nemám slov, že silné je to... žes to v srdci přinesla a proto jsou slova marností... ať kritická nebo obdivná...
rád jsem četl .-)
to jakože nemáš slov? ohromen? nadšením oněměn? no tedy - nádhera ;c)
jinak každopádně děkuji - za čtení
Povedená dílka je radost pochválit přeci:)
moc děkuji - za čtení - i za pochvalu :c)
Opravdu povedená, silná, moc se mil íbí začátek.
a já ani neunesla
tu tíhu okamžiku,
kdy říkals .. jsi nejen..
ale i...
a mnoho dalších čěstí, takže *
potěšení je na mé straně - děkuju :c)
potěšení je na mé straně - děkuju :c)
Ještěže si mi napsala kritiku na mou povídku, jinak bych na Tebe asi nepřišla a nemohla si přečíst Tvoje dílko, který je moc krásný a posílám Tip...
... hmmm ...
má to "hĺbku"
T
Diano - nevím, jak jinak vyjádřit vděčnost nebo spíš radost z toho, co jsi napsala - než prostým děkuji.
Když jsem to psala - ano cítila jsem se tak, ale tenhle pocit je naštěstí pryč a zbyla z něj jen tahle básnička.
V odpouštění mám problém - daleko rychleji dokáži odpustit druhým než sobě. Ale mám na to výborného učitele a dělám díky němu velké pokroky :c)
(za ta vyjmenovaná slova děkuji obzvlášť - taky se mi to zdál být dobrý nápad, jak vyjádřit - co cítím )
Velice silná báseň, jen doufám, že ty se tak necítíš. Pociťovat vinu tak, jak jsi to vyjádřila v básní musí být učiněná hrůza. Člověk má odpouštět - druhým, ale i sám sobě. Dávám tip, báseň na mne udělala velký dojem. (Dobrý nápad s těmi vyjmenovanými slovy!).
(Proč zrovna tahle přezdívka???)
naopak - to byla troufalá neskromnost - zlatý výběr přeci :c)
ale no tak !!! pryč s falešnou skromností ...
ať žije ryzí neskromnost
spíš štěstí - bych taky mohla být zlatá za chvíli - a uznej - to by mi dost pošramotilo reputaci :c)
děkuju Ti
chytrá věc, škoda že už nemůžu dát výběr :-) *t
umíš potěšit - a nejen písmenkama :c)
děkuju
nádherná báseň, oslovila mě moc :-))) TIP a přidávám mezi oblíbené
díkeeeees, tohle mě před spaním moc potěšilo :c)
pokusím se :c)
i když - někdy přeháním strašně ráda ;c)
mňo, ale podle mne se to nesmí moc přehánět...přiměřeně,jo?
děkuju :c) moc..
možná je lepší soudit raději sebe, jak s tím začít u druhých.
nikdo není taková bestie, aby se mohl sám odsoudit...
procítěné a ta vyjmenovaná..
tip
aqua - zkus hádat ;c)
per - děkuji mnohokrát :c)
zdjr - stejně tak i Tobě :c)
Zuz - klidně i bez dovolení - potěšilo to především mne. :c)
sol - díkes za čtení :c)
Printe - užaslá jsem i já, že to oslovilo i redaktora - a moc děkuji :c)
nádherné...s dovolením k oblíbeným*
já bych jí raději kratší, ale neumím to řádkování předělat na to původní, které bylo ve staré verzi. Třeba se to časem ale naučím :c) a dvacaté první - to má spíš souvislost s konkrétním dnem, než s Bruselem. A neva, že nerozumíš, potěšilo mne, že jsi i tak k dílku připsal pár řádek. Děkuji :c)
Jé, ta je krásně dlouhá. Chápu-li správně 'dvacáté první přikázání', pak budeme možná i slovo Brusel skloňovat podle stejného vzoru. (Brusel, v Bruseli, ...)
...proč nikdy ničemu nerozumím? (proč tomu tedy aspoň nevěřím?)
hotovo dvacet - zabiják veškerých mých logicky správných argumentů :c)
zadny ale co kdyz )))
zadnej vir se nekde netoci naporad. anzto proc? anzto vody neni porad konstantne stejne a tak nekdy viry jsou a jindy zas zmizi.
logicke, ne? hihihi
odplouvaji, hotovo dvacet. vsechny, rozhodne )
G.
co když se ale u břehu zachytí do víru, co ji jen naoko vrhá doprostřed proudu, aby ve chvíli, kdy užuž je tím proudem stržena a odplouvá kamsi do dáli, v tu chvíli ji neúprosný vír strhavá zase zpátky a ona se takhle točí a točí dokola.
I když - pravda - je to pár dní, co mám pocit, že se s lodičkou utrhnul kus břehu a svojí silou ji vytlačuje z víru ven, a proud jí začíná pomalu strhávat s sebou. Ještě tady se zachytí za větve smuteční vrby, ale když si skrz ně rozplete cestičku, za chvíli možná zmizí v dálce. Uvidíme..
lodicky z borovicove kury odplouvaji vzdycky pomalu,
ale odplouvaji.
)
G.
Jaj, to je zouf, ale krásnej. Doufám, že se bestye povznesla nad krutosti života a už je na tom líp. TiP*
po několika měsících se vracím a nacházím daleko víc než jsem před tím viděla...
děkuju vám všem za čas a čtení
tohle je hukooooooooooooot
skvely. Po dlouhy dobe poezie co ma pribeh a nemluvi za ni prolog ani nic jinyho...
mas ode me tipa
vazne skvely!!!
t
sid:diky moc!
Myslel jsem svůj výraz "myšlenkových proudů", druhý tip už dát nemohu. Moc líbilo.
Za: dveře dubové závorami přebíti, směs myšlenkových proudů (fuj, to je výraz!)....*
Sybian, ano ke komu vlastně ještě? kdo ví :c)
ch_34, děkuji za milá slova a osobní vztah? zajímavé :c)
Francois, jsem malinko zmatena, zda jde o mé nebo čí myšlenkové proudy. Každopádně ty přebité dubové dveře už jdou jen těžko otevřít. Těžko přetěžko. Děkuju, že ses tu zastavil.
smutné... moc smutné...
a přitom... ne zas tak
je to krásně napsáno...
—a mám k tomu osobní vztah...
*
nekdy snad prilis neuprosne k sobe, k .. a ke komu vlastne jeste? ale to bude jeste tim mladim )
... jinak - da se v tom cist i hledat i domyslet i vnimat ... pis dal )
G.
Tísnivý přetlak v citech ...líbí se mi moc!
T+V
to je pškná písmákoprvotina... že by nová svěží krev ? Pokud nejsi něčí alter egom pak vítej
*
promiň, že se tak ptám, co znamená to T a děkuji za čtení.
...T...znamena tip...
...pozri hore...
...a aj sa pridavam...pretoze chvilami to bolo celkom fajn...
tři hvězdičky značí průměr a spolu s T (tedy tipem) to znamená že dílko je dle mého názoru lepší průměr
děkuji, když ale ta T nebo t spočítám, tak ať to dělám jak to dělám, jsou v kritikách 4 a nahoře jen 3, tak právě nevím, proto jsem se ptala, protože mi to ten první tip nezobrazilo.