Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStařeček zemřel
09. 03. 2005
0
0
1395
Autor
Aery
Stařeček umřel.
Byl už vážně stár.
Dlouho tu žil,
dlouho se tu smál.
Smál se.
Plakal.
Sténal.
Toužil.
Miloval.
Miloval.
A proto je tu nechal.
Ta růžolící poupátka...
I v nich stařeček zůstává.
Napořád.
není to špatné, ale proč chceš psát básně "se zaměřením na Wolkera." Vlastně tomu ani dost přesně nerozumím - chceš ho napodobit, nebo se jím inspirovat, nebo využít určité citace? Jako inspirace budiž, ale piš sama za sebe. Wolker je samozřejmě klasika a kvalita, ale nevím nakolik dnes obstojí "růžolící poupátko", osobně nemusím podobnou přisládlost. Největší dojem na mě však dělá těch pár slov ve druhé sloce, nutí k zamyšlení zda každý kolemjdocí "poutník" pláče, sténá, touží a miluje. Tak asi ano, ne navenek, vnitřně určitě.
kanárek neumřel,
navždy bude v nás žít.
Stejně jako stařeček...
Nedávno mi umřel děda..
Ale dík
...pardon, napadlo mě...to je jako DORT VE TVARU STAŘEČKA S TĚMA KYTKAMA Z MARCIPÁNU..???? Víš, fakt tě nechci ranit, a třeba se "z toho" potřebuješ vypsat, pak jo, ale jinak nevim.... taky ti nechci ublížit, ale i to, že ti někdo umřel, se dá, myslim, napsat civilnějc ab tak, abych ti i já, držka držkatá, věřil.
čaves, in.