Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seniíč som nenašla
Autor
zvedavec
nič som nenašla
Otvorila som dvere na kuchynskej linke a hľadala som...
Mohla to byť rasca alebo aj kmín... nič som nenašla.
Zašla som do inej skrinky, tam zase mohli byť moje neotvorené sáčky s rascou alebo aj kmínom - vôbec nič tam nebolo...
A tak som sa vrátila do tej prvej skrinky, každú jednu nádobu som pre istotu ešte raz skontrolovala, či na nej nie je nápis „rasca“ alebo „kmín“.
Lenže taký nápis tam chýbal.
Ešte mohla byť rasca v špajzi... nebola.
Tak som - nelogicky - skontrolovala ešte raz tú prvú skrinku kuchynskej linky - znovu som pátrala po nádobe označenej nápisom „rasca“ alebo „kmín“ - no jasné, veď som to kontrolovala už aj predtým, prečo by som to mala teraz tu nájsť?
Nie, rascu, ale ani kmín nemáme...
Tak tá moja kapusta bude musieť ostať bez rasce!
...
A potom neskôr, hľadala som ešte aj červenú papriku.
Miesto nej som ale zbadala nádobu s nápisom „rasca“.
Bola rovno pred mojím nosom. Nik okrem mňa do kuchyne medzitým nevkročil.
...
a tak teraz už viem, čo to znamená „byť osvietený“.
„Bola som doteraz slepá - a teraz - vidím“
...veci, ktoré i doteraz boli zjavné.