Po více než 20 letech:
Čtveřice hráčů je symbol rodiny. Krychle je osud - koule je čas. Konstrukce je 3D prostor. Hra je 40 denní tréning na 5D. Aby tu hru mohl člověk hrát, musí v sobě probudit "hadí sílu" - když se jednou probudí už není cesty zpět - nominace do hry je pak automatická. Ta hra už není zakázaná, chystá se totiž mistroství světa - "mistrovství pod sluncem".
Po více než 20 letech:
Čtveřice hráčů je symbol rodiny. Krychle je osud - koule je čas. Konstrukce je 3D prostor. Hra je 40 denní tréning na 5D. Aby tu hru mohl člověk hrát, musí v sobě probudit "hadí sílu" - když se jednou probudí už není cesty zpět - nominace do hry je pak automatická. Ta hra už není zakázaná, chystá se totiž mistroství světa - "mistrovství pod sluncem".
Nejdřív jsem myslel, že je to život, možná v jeho abstraktní podobě, házet by se mohlo myšlenkou, která se při pohybu od jednoho ke druhému mění a každý si z ní něco vezme, podle toho jak hodí, v té jediné a původní myšlence jsou všechny vědomosti, které lidé získávají v průběhu života a vlastně od počátku světa a konec je potom jasný, smrt, zkáza planety - tedy smrt, poslední člověk na Zemi, který ví vše - možná něco jako Faust - a zase smrt. To je můj osobní výklad zakázané hry s neznámým "předmětem", ze které se nedá odejít jinak než vlastním skonáním.
STVN, tvůj překlad hry se mě líbí, moc líbí :o)
Eter: asi si mě nepochopil... to že v tom někdo smysl vidí, ještě neznamená, že v tom objektivně smysl je...
Merle, asi jsi mě špatně pochopil, nepíšu nic co nemá smysl. A já už vím, že tohle má smysl taky. Je to vzpomínka na sen. Sen dvou různých lidí, ktěří nevěděli, jak nebezpečnou hru hrají se svou myslí. :o)
chápu to "morální" poučení... ale ve smyslu "smysl" bych prostě čekal víc... a nebo srozumitelněji...
Já nevím Merle, ale co si vůbec pod tou zakázanou hrou představuješ? Něco přeci, nebo opravdu nic zvláštního? Možná bys v tom chtěl vidět víc materialismu, něco hmatatelného hmm?
ech, vážně? no spíš si to myslí... lépe řečeno dovede tomu nějakej smysl ve svý mysli dát...
NZ... BTW, oplátkou čekám to samé od tebe
No víš Merle, pochybuju že to dělá tak, že si ve své mysli smysl dosazuje.. no zeptám se té osůbky jak to vlastně je.
Neboj, nezapomínám :o)
sice zajímavé, ale pro mě o ničem...
BTW: ty máš hodně rád modrou, co?
Merle, modrá je jedna z barev které mám rád, ale nejraději mám zelenou. Ostatně Merle, můžeš se přiznat stejně jako žirafka, že jsi to nepochopil. Já to totiž taky moc nechápu, jen tuším co jsem to vlastně napsal.
Eternal: no právě, já pochopil, že to nevíš ani ty, což mě uklidnilo :-))))
Merle, no jo, ale existuje člověk, který to chápe, to je ještě víc nepochopitelný. :o)) Ale díky za upřímnost.
Měla by tu podle všeho být nějaká kritika, ale žádná se nezobrazuje, či co.
je to zajimave, ale asi jsem to nepochopila...