Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVystřízlivění z platonické lásky
29. 11. 2000
0
0
2053
Autor
Nesmely_Smilnik
Nádherné šaty a voňavé máš vlasy
Říkám si v duchu má věrná královno.
Sčítám a násobím všechny tvoje krásy…
Láska platonická je prostě na hovno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Don_Karamba_de_Tequila
12. 12. 2000Alchymista
05. 12. 2000
platonika je jako realizací nedotčená fantazie... může být ještě krásná - byť bolestně nenaplněná.... proto ať žije platonika....:o)))
Už od 15ti tahle platonicky miluju jednu a tu samou ženskou, ona o tom dodneška neví. A když to jednou zkoušela nabourat fyzičnem, málem jsem se z toho rozsypala... tou nemožností jí tu lásku nějak sdělit... a taky tím, že mi se dostává něčeho, čeho jsem ani nežádala...!! :o) Ale právě pro tu platonickou lásku mi to neměla tím fyzičnem šanci pokazit....:o) Ani bych to žádným fyzičnem kazit nechtěla.. prostě toho živla šílenýho miluju za tu živelnost, za ty utrápený davy zhrzených milenců a milenek za ní, za ty krásný verše, obrazy, divadelní kusy a hudbu, který svou existencí způsobila... je to zkrátka múza šílená.. a za to ji stále můžu milovat:O))
ufo: některý věci mám radši bez iluzí... je to lepší, než žít ve strachu z jejich odkrývání...
a platonika? s někým to jde, s někým prostě ne :-)))
ale zase platonická láska je velice bezpečná...nicméně souhlas, že stojí za .......
Řeknu ti to na rovno:
to je báseň na hovno.
Jaképak s tím dělat fraky -
platonická láska taky
inu basnicky nic proti ale uz obdivuju platonicky snad sto let jednoho mladence, mezitim neplatonicky i jine ale on je stejne nejvetsi romantika jakou znam