Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKdyž...
19. 03. 2005
3
0
4538
Autor
zelva
Když jde o život, musí se zkusit všechno za každou cenu!
Když jde o život, nesmí existovat žádná ale!
Možná to někdy pochopíš, až se dostaneš do situace, kdy budeš dělat pro život všechno
T_lymfocyt
30. 03. 2005
Když jde o Lásku, musí se zkusit všechno za každou cenu!
Když jde o Lásku, nesmí existovat žádná ale!
zelva:já s tebou souhlasím v tom, že si taky nemyslím, že bychom měli svůj život končit nějak předčasně v rakvi, když se nic nedaří a všechno se sype, ale zase si nemyslím, že život by se měl udržovat za každou cenu (třeba problém eutanázie,...),ale to už sem nepatří.Jinak ale, jak řekl jistý filozof,(myslím, že Herakleitos) - "život je boj" a my za něj musíme bojovat - vlastně spíš za jeho kvalitu a smysl...
mezisvětec:...já bych řekla - rvát se za život pro jeho cenu - to je život...
sacco: V dnešním světě musíme být optimisty, protože pesimisti jsou sice často ve výhodě(podle toho známýho citátu "pesimisté jsou vždycky ve výhodě - buď se utvrzují, že měli pravdu nebo jsou mile překvapeni), ale hodně jim ten jejich přístup ztrpčuje a zešedivuje život.Já jsem sice taky zčásti pesimista - co se týká mýho života...ale v tom už je spousta dalších věcí...
candy - takhle jsem nad tím nikdy neuvažoval. ale ti pesimisti to asi fakt mají jednodušší. není to tak trochu alibismus?
a ten citát neznám a líbí se mi.
>>zelva: Výborně, konečně autor, který je schopen brát negativní kritiku s nadhledem! Už jen tohle mě potěšilo! 87)
Záleží na náladě - někdy bych snad i souhlasila, ale život za každou cenu?
Říká se:"Když nejde o život, jde o ..."Jenže já bych to viděla tak trochu opačně - když v životě nic nejde, za nic nestojí, tak k čemu je?
Candy všechno je velmi relativní. Myslím, že všechno jde nějak vyřešit a smrt je až ta poslední alternativa. Taky mám občas takové období, že mi nic nejde, a že tudíž nemá smysl žít, ale na druhou stranu je tu spousta lidí kolem mě, co mi ukaží, že to nějak půjde a nebe bude zase bez mráčků. Nějaká cesta vždycky existuje a nemyslím si, že by to měla být cesta zrovna do rakve!
mezisvětec
19. 03. 2005
človíčku, asi vím, proč jsi to napsala.
i když s tebou asi nebudu naprosto souhlasit. jistě bych našel příklady, kdy nemá smysl se za život prát.
ale takový už je život.
jen jsem rád, že jsi takovou OPTIMISTKOU.
t*
No jo ty víš o čem mluvím a já vím o čem mluvíš ty, ale na takové příklady raději nebudu myslet...