Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJehly, špičky, sochory a kůly...
Autor
Zbyhoň
Na dvorečku Hradu se nasupeně prochází kohout a čepýří se na ty, kdož si dovolili podotknout, že tentokrát zakokrhal poněkud nevhod. A natruc bude nadále v podobných případech kokrhat, aby devětadvacetiletým justičním kuřatům nerostl hřebínek. Nejvyšší státní kur si totiž může kokrhat, kdy chce.
Tak řečený Dalimil, známý to nacionalista a euroskeptik, je zaplacen a doma. Čímž je učiněno zadost odpůrcům euroústavy a odteď už půjdou všechny rovné a spravedlivé propagační prašule na bilboardy proevropanů.
Nadané děti si loni příliš dlouho vybíraly, než se rozhodly, na kterou školu nastoupí. Proto si letos nadané děti vůbec vybírat nebudou. Proč to řešit jednoduše, když to jde socdemokraticky.
Správný katolík je tvor vybavený schopností morální volby, svobodně kráčející po cestě Pravdy. Správa vatikánských cest je mu v tom vydatně nápomocna. Zejména okolo cesty Pravdy pečlivě udržuje bytelná svodidla, by se ovečky nerozutekly. Pročež se správnému katolíkovi ze svatých míst silně nedoporučuje číst Brownovu knihu „Šifra mistra Leonarda.“
Nejmenovaná televize nedávno přinesla šokující reportáž. Policie, vtrhnuvší na diskotéku, objevila takřka orgie: devět podnapilých mladistvých, nejmladšímu ještě nebylo šestnáct, a dokonce několik cigaret marihuany! Blahoslaveni ti, které něco takového šokuje...
Bolševik už je na stříbrné pozici a mocně finišuje. Tedy nefinišuje, ale všichni ostatní už stihli za posledních patnáct let u vládních otěží spáchat nějakou tu botu. A tak se dožíváme neblahých demografických údajů: počet občanů, kteří imigrovali ke KSČM, začíná silně převyšovat tradičně vysokou komunistickou úmrtnost.
Průměrný výdělek v naší vlasti je osmnáct tisíc na hlavu, za rok vypijeme sto šedesát litrů piva na hlavu. Teď jedna potěšující statistická aktualita: V České republice žije POUZE JEDEN ČLOVĚK NA HLAVU!!!
A národem se šušká: „Kdo by to sakra mohl být???“