Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNormálnost
19. 03. 2005
1
0
3953
Autor
zelva
Homosexualita není považována za poruchu, ale za variantu normy!!!
Ne, Tvá odpověď míjí mé otázky a stavět palác z obecných pravd je pošetilejší než bojovat s větrnými mlýny... Opusťme proto slova ve zdánlivé shodě za souhlasného mručení "Ano, vše je o toleranci."
No a? Co myslíš, žes tímhle dokázala? A navíc by to mělo být spíše "Homosexualita není porucha, ale varianta normy.", ne? A k prologu - jsem pevně přesvědčen o tom, že nejsem normální, a jsem na to hrdý.
dobře já ti to neberu, já taky nebudu normální. Nikomu nic nedokazuju, ale možná, že ano a to, že je všecho jen na toleranci. Každý jsme hrdí na něco jiného a to je na tom to nejkrásnější nemyslíš?
vždyť všichni lidi jsou nějak divní a jde jenom o počet divných,kteří potom se stávají normou všech norem přidružovaného chování stáda
No ano. Jsou-li zmiňovaná čtyři procenta validní údaj, pak jde skutečně o variantu normy.
Čtyři ze sta je prostě dost.
:)
Hezký večer, želvo.
Y.
želvičko, mám tě v oblíbených. avi nepotřebuju, ale díky.
tohle je asi hodně rozsáhlé téma. budu s tebou souhlasit. jen si myslím, že ty čtyři procenta je málo. myslím, že těch lidí je více. a nemyslím si, že by byli NENORMÁLNÍ. nikdy mne nenapadlo nazvat to variantou normy. ale asi jsi to vystihla.
t*
Protože mnoho lidí to nebere jako za normální, ale za něco co by ve společnosti nemělo být = diskriminace