Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSkleněné pampelišky
Výběr: Print, vesuvanka
20. 03. 2005
28
1
5378
Autor
Zbora
Když ženský střevíc
spočine v cukru
rozkvetou skleněné pampelišky
Svízel rázem
stane se doktrínou
stíny strnou v odlitcích
Matky pak
zdají se barikádou
jež dítě nepřekročí
Zítřejší nároky
však
zmizí v dnešní noci
když rozkvetou skleněné pampelišky.
1 názor
ona je trochu jak ty skleněné pampelišky. nemůžeš je ochutnat, přivonět k nim, připomíná to nějaké zkumavky, je v tom něco celkem pěkného (pampelišky), ale přes to sklo je těžko se k nim dostat. i s tím střevícem v cukru jsem pohořel.
kdybys mi chtěl tu báseň nějak poodkrýt, byl bych docela rád.
ta nápověda s početím mi nepomohla.
Já docela rád chápu, ale skleněné pampelišky mi nedocvakly. Ta báseň je pro mě uzavřená, nepronikají ke mně žádné pocity a moje klíče selhávají. Bohužel.
Tady: ...nejsi první, kdo mi píše, že je přehnaná...je to pro mě jeden z dalších impulsů...dík.
Proč myslíš, že jsem za mojí poslední reakci Tobě připojil ten plot úsměvů kytko?
kouzelná_květinka
24. 03. 2005kouzelná_květinka
24. 03. 2005kouzelná_květinka
24. 03. 2005
Je krásná ...
Jen sloka s matkami mě oslovila méně, ale to je můj problém ... :o)
S leskem skleněných pampelišek Tipipit
kouzelná_květinka
23. 03. 2005
kéž by :-) ale v tomto případě jsem se asi moc vznášela a zavadila oběma křídly :-)
komedie: nic na tom není, jen vystihnout vhodnou chvíli :o)
Kytí: vim...Ty mě chválíš...to já poznám :o))) (narozdíl od té minulé, u které jsme se zasekli na necitovosti, však tato vychází přímo ze mě a není v ní nic vykonstruovaného...popravdě jsem ji nevymýšlel...jen jsem vzal tužku a napsal jí) ...děkuju Ti.
Delahaye: to bude zřejmě ona...tulí se podezřele ráda :o))
Lotoska: nesmíš tak zběsile mávat :o)
Sidonia: jsem moc rád, že se Ti líbí.
kouzelná_květinka
22. 03. 2005dítě_na_skleníku
21. 03. 2005
Svízel rázem
stane se doktrínou
stíny strnou v odlitcích ... tohle se mi líbí nejvíc.
*t
když rozkvetou skleněné pampelišky.
zbožňuji skleněné pampelišky.. :o)))
t
Hestas: ale žlutá se hrozně špatně čte :o)...i když pampelišky jsou trošku do oranžova...tak 20% purpuru v aditivním míšení bych řek :o))
Craerassy, díky.
Dítě na skleníku: tak třeba příště...ale nesmíš se tolik těšit...bys nebyla pak zas zklamaná :o)
Draht: díky.
Alimra: Ty už jsi u mě dlouho nebyla na návštěvě...tak že děkuju za zastavení :o)
Komedie: co ten smutýnkový smajlík?...zas tak zle snad nebude :o)
Noe1: pšššt, mně taky :o))
Broskqička: nikdo neví všechno...díky za návštěvu :o)
Lotoska: Ty se nám rozmnožuješ? :o)
Eilil: Ahoj spřízněná duše :o))
kouzelná_květinka
21. 03. 2005Don´t_worry
20. 03. 2005Sn_vojáček
20. 03. 2005
Děkuji Vám za návštěvu.
Cíňáček a dadik: určitě ji nechci dopodrobna rozebírat...jen trochu ťuknu...začíná i končí početím.
A nezbytný plevel (jak nazval smajlíky jeheheman) pro všechny
:o)
Sn_vojáček
20. 03. 2005
...jo, super....připomnělo mi, že bych moh taky jednou místo ptákovin zkusit zas napsat "básničku"...hale jak je nálada na ptákoviny, tak sa nehubrániž,,,,,tip, samozřejmě....
Cíňáček: díky, to je podnětná připomínka.
Morun: tak to mám radost :o)
Inlajn: no, to neni vůbec špatnej nápad :o)
johanne: dost často se mi stává, že když něco někam založím, tak už to nikdy nenajdu :o))
Psyché: dík.
neboj, schovám si to šikovně a rozmístím hafol informačních cedulek :)))
Vesuvanko, díky za návštěvu.
Johanne, nezapomeň si udělat i uzel na kapesníku :o)
Cannisha: heč...já Ti ho kdyžtak na chvíli pučim, když hezky poprosíš :o)
...to je ten klub kouzelné květinky, nebo jiný...no to se vlastně dozvim zítra...to nebudu moct dospat :o)
cubka: díky.