Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAlegría
21. 03. 2005
2
0
2170
Autor
Placido
Bleděmodrý opar
mi opadáním
krouží ústy udivení
Hebký příkrov zvuku
je mi
něžným rozpadáním
a
všechny části mé -
- položeny hluboko
rezonují
mi opadáním
krouží ústy udivení
Hebký příkrov zvuku
je mi
něžným rozpadáním
a
všechny části mé -
- položeny hluboko
rezonují
Mára_Gerlich
07. 02. 2006
Jo, kdyz to ted zas ctu s dalsim odstupem casu, mas pravdu. Ono kdyz jsem to psal, ten ,,mizerny rym" jsem chtel vyjadrit nejak jinak, ale nakonec mi to neprislo tak spatne, kdyz jsem to cetl, dal jsem na ta slova jakoby duraz. Jakoby upresneni slova opadani je dalsi sloka, nicmene uznavam, je to trochu krkolomne. A s tim bledemodrym oparem....no, kravina??
malinka_hvezdinka
22. 03. 2005
chybí mi tam jiskra co by byla v celé té básně,ale se střídavou intenzitou...máš myšlenku,ale pak ji trhneš a věnuješ se jiné...to mi vadilo...
inlajn - ????
komedie - ok, dekuju, poucim se, priste to zkusim jinak:)
"všechny části mé", "mi opadáním"...no, jako kdyby ses zahltil sám sebou.....tak asi....
Aha, ja to zprvu nepochopil... Jo, je to o me, o mych pocitech a vyjevech.
no, a to by mi tak nevadilo, jako to, že na tak malym místě jen a jen vo tom a nikam výstup, nejni úniku....
Zachytil jsem opravdu jen kratky okamzik myslenek a toho, jak na me ta muzika pusobi. A mam dojem, ze na tak malem miste si dovolovat vetsi rozlet by mohlo celou naladu uplne rozbit a roztrousit.. Ale asi chapu, co ti na tom nesedi. Dik za kritiku:)
andrejevna
21. 03. 2005
Zajimave, ja to psal s uplne jinym dojmem.. Cekal bych kritiku zacatku, ne konce:) Ale zkuste vnimat ten pocit ze zacatku a nechte ho prostoupit az do konce. Predstavte si, jak se naladite do prijemne nalady z te hudby........... a pomalu s usty otevrenymi............se v ni rozkladate.....az hudba pronika kazdou casteckou celeho tela
andrejevna
21. 03. 2005
Vadí mi metrika, konec je vážně daleko lepší než začátek. Opadáním a rozpadáním jsou slova ne nepodobná (jak zněním, tak sémanticky). Rým je to nevalný a když to ještě takhle zvýrazníš kurzivou, je to k pláči.
A bleděmodrý opar je IMHO kravina.:)