Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJara den třetí
Výběr: Print, vesuvanka
24. 03. 2005
24
0
6271
Autor
Pacer
Snad už třetí den
už od úsvitu
jsi jarně zasněná
a nevyčítáš ptactvu
že tě budí před pátou
a náladu máš u snídaně
krásně nahatou
a kvítky
v dolíčkách úsměvů
ještě není čas
na píšťalku z vrby
ještě není čas
ptačích hnízd
je teprve čas
jarních zpěvů
teprve stěhujem se
do těch míst
kde bydlí jaro
Jůůů, Pacer je zas šťastně zamilowaney... :-)) P.S. Škoda, že dnes pršííí
*t
Kdybys byl frajer a dal jí sem 24. prosince, tak bych ti dal tip. Tohle mi nic neříká.
kouzelná_květinka
25. 03. 2005
Je moc pěkná... stěhujem se do těch míst, kde bydlí jaro..... TIP a V
a náladu máš u snídaně
krásně nahatou
.......celé tolik moc hezké.......Tip a úsměv
Je hezká, ale jsou tam chyby opakování. Ještě není čas, je čas. Škoda. t.
BM: dík, bude mi ctí:))
Dadi: skoro:)) dík do Brna:)
Induran: dík za komentář..chyby dělám furt..jsou to jen blbůstky:)
Feanor: co nadělám:) za návštěvu s komentářem rád děkuji
.........je to jemný, jo, ale ta nahatá snídaně je dobrá...připomnělo mi to Polanskýho Hořkej měsíc, jak se teda eště měli TAK rádi, a vona se polejvala mlíkem....erotický to je...ale taky na mě přeněžnělý, třeba drFaust a další maj ty jemný a šílenej výraz, mužnější věci, ale beru to, tipuju. De to z něj...tebe, tak co....
T_F: proč cynik? Je to tak zcela určitě..ba i úmyslně:) Dík za přečtení i za komentář :)
T_F asi je to tím, že už nejsem kluk..nějak poslední dobou hledám na vztazích jiné věci..čím nepatrnější tím vzácnější..nevím, možná je to špatně..od toho tu jste:))
Inlajn..asi vím, jak jsi to myslel..ale jsi tolerantní:)
:)))) tak bacha, tam to umím:)))
Raději u panáka..tam to bude vyrovnanější:))
...sorry, už jsem uvědomil smečku svých progresivních a vkusně oblečených právníků, kteří nikdy po šesté večer neleští hnědou, alébrž černou polobotku...Pacere!
Inlajn: mladej mi hlásil v kanclu, že chceš někoho žalovat..dodej nějaké podklady:))
Rowen:)) zas taková kalorická bomba to není..to přežiješ:))
Probe, Fandulák, Delahaye: díky za kompenzaci opozičních názorů:)))
"mladej a v kanclu?"...to je slovník!...se divim, že tě, Pacere, eště důrazně nevoslovily vodbory....
inlajn:)) odbory a pohlavní choroby jsou ve firmě zakázané:))
DRAHT :)) díky
OK, pak du proti tobě verbovat všechny černochy, co jich jen v Praze je - vyrážim.