Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽenská co s tebou spí
28. 11. 2000
2
0
3458
Autor
maty
Miluješ mě až srdce svírá
Však nikdy mě nemáš celou
Máš jen tu ženskou rozmrzelou
Co tobě neotvírá
Myslíš že jsi majitel a pán
Že čas napraví vše lehce
Čas ale neléčí když nechce
Čas je chvilka šarlatán
Asi jó,Orten byl též můj oblíbený básník.Já to opsala od jednoho kluka,kterému otiskli báseň v místním plátku a asi nikdo nepřišel na původ těchto řádků,ale já taky ne.Takže po třiceti letech se přišlo na krádež.Díky,hned zalistuji v Ortenovi.
Čas neléčí, když nechce, čas je šarlatán... ... Ortenova třetí ( Píšu vám, Karino...) ... moje oblíbená...
Po přečtení první sloky jsem chtěl od básně utéct...
Druhá je ale naštěstí úplně někde jinde:o)
Srovnej kvalitu slok a bude to pěkná báseň...
I když čistě přesně rytmické to není, něco je v tom moc pěkného. Druhá sloka mnohem lepší než prvá!
Doporučuju první sloku škrtnout a za druhou připsat třetí, i třeba se stejným tématem jako první.
Druha sloka je opravdu pusobiva...Cas neleci kdyz nechce...moc pravdivy :-)
juj, to se mi dost líbí, opravdu dost...asi co člověk to názor, ale o malý kousíček se mi víc líbí ta sloka první...snad proto, že mám takový nejasný pocit, jako bych to prožil....