Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte separanoia
24. 03. 2005
5
1
5036
Autor
zvedavec
Keby som mu neklamala, tak mi neuverí...
1 názor
tip.
Pacia sa mi Tvoje filozoficke criepky, mudra...
Je zvlastne ba priam ZRANUJUCE ak dusevnu blizkost k cloveku (=uveri nam) treba udrzovat tym, ze sa mu vnutorne vzdialime (=oklameme ho) ...
Na druhej strane - kto koho potrebuje? Kvoli komu vlastne robime ustupky? Potrebuje nam on verit, alebo my potrebujeme jeho doveru? ;)
Barbar_Pepé
27. 03. 2005
Čo je to klamstvo?
když Ti potřebuji nutně pomoct, zachránit ti život nebo zdraví a uvěříš jen na zázrak, proč ti ho nevykreslit , proč neukázat tvému podvědomí cestu, kudy se dát. A potom je to už PRAVDA!!!!!
Proč mu nevykreslit situaci tak jak má být, třeba pak bude?????
BARBAR
paranoia je správny výraz?
Vďaka. (nevedela som)
...
Klamem, lebo inak mi neuverí, že ho nepodrazím - nechce sa mi zachádzať do konkrétností. Aby mi dotyčný veril, potrebuje počuť lož, v opačnom prípade - aj keď konám naprosto čestne, dostávam sa do podozrenia.. A tak teda nemôžem konať naprosto čestne, alebo musím prerušiť kontakt. A kontakt ukončiť sa mi nezdá vhodné.
paranoja vypadá zvláštněji než paranoia
nevim, co to s tim má společného, asi sem to nepochopila (omlouvam se, žádný redaktor neni bezchybný)