Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDrzý křeček
27. 03. 2005
7
0
3729
Autor
Barman
Mám drzého křečka. Za zrno nepoděkuje,prská, chroustá a pak plive mým směrem. Jednou už to však přehnal a já ho vzal na pole a tam ho vypustil. Ve vzduchu zakroužil sokolík bystrý a snesl se na křečka. A představte si, ten drzoun ho hryznul do zobáku, vrátil se do klícky, podíval se na mě a řekl:,,Co to zkoušíš?" Já mu radši nasypal zrní a zacpal mu tím hubu. No přeci toho drzouna nebudu poslouchat.
miluju hlodavce, ale víc tedy psy zase, stejně sme se tady poohíádali, esi je lepoší svíčková, než rajská, pro mě
svíčková................
................1, místo
2 místo houbová
3, místo rajská
Slůůůníčko
28. 03. 2005
Můj Křeček je Rndr a Josef, Je to můj třídní. Šilený fyzik, když vypráví vzorec má krví zalité oči. Ještě ho chceš:) ?
Neboj on zas tak šílený není, navíc je s ním sranda a minulý týden mě požádal, abych o něm něco napsal. Když už prej nevím co se už měsíc probírá, tak a't mu vzdám hold a až budu slavnej tak on to bude všem ukazovat a bude hrdej.
tip, no super....já mám zase fretku, ale asi jí kvůli psovi budu muset dát k ségře...no, i jako "bajka" nějaká vobstojí, držim podobnejm křečkům u mě doma místo u vokna, aby viděli....
...moh by taky zaločit křeččí stranu, myslim poilitickou...ale to by ho asi nebavilo, na to je hrdej fakt až moc.