Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seListí se na mě nalepilo a studí červenou
Výběr: vesuvanka, Elyn, Print, Lyryk, prenatal
28. 03. 2005
12
0
4756
Autor
Tady
Listí se na mě nalepilo a studí červenou
žlutou mě bodá vzpomínkami a zelená
se ještě drží ale už a na zemi
šednu a stejně tak Kde jsi paměti?
Do větru přišla slova
Vymazali mě z léta a podzim na dlani
Drží zima
stejně jsem rád za tohle nečekané zastavení. a přeju dobrou noc.. ještě je tma.
Myslím, že by mě hodně zajímalo, u kterých mých básní bys řekla: á, tady ta naivní sladkost (či co) není.
Jinak.. díky. Když jsem ji vkládal, trochu jsem si říkal, co na ní řekneš, protože ses už zmiňovala o zimě, která chodí po létě. Jak se ti to motání bude líbit.
A díky za tu nálepku jara na čelo :o)
vesuvanka: mno, ale to není "úplatek" :o) Beru i negativní kritiky..
vojáček: jsem rád, že alespoň nějaká. prostě nevím, jak by to šlo udělat jinak, než metodou pokus-omyl. a omylů bylo dost..
sidonia: nemáš moc co říct, protože ti to přijde: úplně mimo/jen obrázky bez pocitů/ne moc dobrý? Já fakt nevím, co myslíš a budu radši, když to vyjádříš jasněji.
Jinovata: okej :o) díky díky
no jako že k tomu není co dodat, že je to pěkný.. zapomněla sem tam napsat, že sem dala tip... tak se omlouvám za zmatky:)
Já to nepovažuji za úplatek, ale cením si toho, že jsi byl na výstavě... není totiž pro malíře nic smutnějšího než výstava, o kterou není zájem, i to jsem několikrát zažila.
odvážná forma... ale nějak mě to nechytlo... ze začátku jsem byl ještě zvědavý
Sn_vojáček
29. 03. 2005
...no,zvolání "Kde jsi, paměti?"...to mě zprdudilo, jináč to lístí si jen tak pěkně pluje kolem po potoce, ale nevohlídnu se za nim...tak ňák(?)...
dítě_na_skleníku
28. 03. 2005
Petr_Pan: okej. Vážím si tvého zájmu.
vesuvanka: díky za tvůj stálý zájem a přítomnost. Velice pěkně maluješ, vesuvanko. viděl jsem tvou výstavu.
Michaela: díky.
dadik: my už jsme o tom mluvili hodně podrobně a díky :o)
Sarrah: dík :o)
inlajn: díky. Jak koukám, na někoho působí ta báseň prostě nevýrazně, jako kdyby tam byly jenom obrazy, žádné pocity. Díky, žes to rozvedl.
Elyn: :o)
Hrbol: přijď zas..
swan: mám dost velké zpoždění. je to fakt blbý, zveřejňovat na jaře svoje podzimní básně. tahle je z října.
docela líbí? no byl bych i nerad, kdybys to nezaslouženě přechválila.
Crae: *
dítě_na_skleníku: to teda koukám, že ses tu objevilo, Dítě. Čípak ty jsi? Narážím na tebe u kritik. Pět let? Jasně.
dítě_na_skleníku
28. 03. 2005dítě_na_skleníku
28. 03. 2005
Je moc hezky barevná a přitom smutná , zvláště mě zaujalo listí, které studí červenou - teplá barva vyjadřující ochlazení.... TIP a V