Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seALBRECHTIČKY
30. 03. 2005
4
0
2533
Autor
vojtěch
V těch malebných Albrechtičkách
zavonělo po buchtičkách
po buchtách se zrnkem máku
a šup s dílem do Písmáku
%)) Vypadá to, že je tu konečně někdo, kdo má odvahu! Ale že už je ho třeba!
OK, podívej se na dílo ZPOVĚĎ BLÁZNOVA, autor vod B ..Bucca nebo jak, tam konverzace fakt výživná!!!!
lokace škůdce: ZPOVĚĎ BLÁZNOVA, autor Bucca....viz! Zamiř, ale eště nepal, napřed musíme mučit přece a podobně, určitě bude zapírat!!!
Co takhle založit nějakej klub, kde by se shromažďovaly takový neuvěřitelný věci, jako třeba "Je těžké, dělat něco rozumného, když člověk miluje ženu..." . Mottem klubu by mohla být třeba nějaká sloka z "díla" "Rozjímání" od Anien...
No na Anien jsem dneska hodil slučšnoun hlášku, doitvořil jsem jejího Anděla dramatem vo tom, jak Anežka nechgtěůla do kláštera, autoprka klid, takjže tipec zatržen!!!! Ale jsou tu eště horší!!!
já nejsem pro klub ....poté, co mi poslaly dámy mejlem antrax, musím jednat rázněšjoi, samýho mě to mrzí...
profil dalšího škůdce"(škůdců)... trapně připomíníám... za mým úžasným Dílem Vycházka z bíázince, tam jsou dva"....jasný!
Emerwen_mk
30. 03. 2005
ni zač...už se těšim na další.....po dnešku tady.......: dámský spolek však prohrává vysoko na body, tedy: umlčel jsem je(znechutil) a pár nakažených kolem...
když mi dáš nějaký adresy děl tak rád přispěji s ohodnocením té šlehačkové...
myslim jako tipy na ty kýčárny o kterých ses zmiňoval-tam bych chtěl přispět do soudku...
myslim jako tipy na ty kýčárny o kterých ses zmiňoval-tam bych chtěl přispět do soudku...
chápu, ale dámskej spolek je fakt nebezpečnej!!! Sou fiukaný, až to práská dveřma, zákeřný, svíjej se ti před vočima, jako že jim je blbě, a když se k nim nahneš, tak tě poblejou. Ne...to musím zvlíádnout sám.!
...ale díky....pokud se na tomto serveru, úžasném, ovšemže, neobjevím do 14 dnů, jsem mrtev. Vrah: Andromeda, spoluvinice...ne, nechme toho...eště ti vemou vobčanku, že si nesvéprávnej...ty sou schopný všeho!!!!
dobrá...kdyby si potřeboval v komanci pomoci, víš ke komu se máš obrátit!
JOOOOOOOOOOoooooooooooooooo))))))))))))))))))))))))!!!!!Až bude nejhůře, zaneseš zmatek do řad nepřátel!
ano...tajnej plíživej zvěd.Taky spíchnu nějaký ty dílka, který jim zavoněj a přijmou mě bezelstně k sobě.
..fikaný!
Tak to já bych..no, možná sved, ale takovej elán(žaludek) pro ty....pár teček, berušky, žejo, nemám...ble ble ble...
..přivinou tě na svou vrásčitou to hruď, poznamenanou blechami, těmi periferními kněžkami lásky, a pak...no, ty filcky, prej přestali vyrábět Ortosan a podobný šmejdy - nejni matroš....
ne, tu sem celkem v pohodě vykryl, posílám ti holuba - ne z nosu, se seznamem autorek a dalších, hahaha, jen aby todle nikdo nečet, určených k likvidaci!!!!