Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDračí chutě (2.)
Autor
schyza
Dračí chutě (2.)
-Radek Protch
-Jo hoši, už to neni takový jaký to bejvalo!
-Já vím, Terry! To ten novej král, no víš, ten Krauz! Vod tý doby, co je na hradě změnila se naše říše k nepoznání!; Bělovlas svěsil hlavu.
-To je ale hnus, to bych nevěřil!
-No Terry musíš se holt přizpůsobit. I já už jsem to docela zvládnul! Podívej!; Bělovlas sáhl do kapsy a vytáhl privatizační kupóny.
-A co to je? Jeníček&Mařenka a.s... nikdy jsem o ničem takovém neslyšel.; pravil drak a kroutil hlavou.
-To je také jedna z těch změn. Musíš taky nakupovat, než se to všechno prodá. Jde to na dračku, tohle byli poslední akcie perníkářský společnosti.
-Ale to já nechápu Bělovlasi! Vlastně vůbec nevím o čem to tu mluvíš?; drak domluvil a smutně sklonil hlavu.
-Neboj Terry, já ti to všechno vysvětlím!; konejšil ho Bělovlas, ale i tak dopadla do trávy několikalitrová slza, velikosti melounu.
-Vážně by si byl tak hodnej.; drak si otřel slzu a osprchoval tak všechny přítomné.
-Ale to víš! Vlastně jde jen o to, že vezmeš všechny své úspory a nakoupíš akcie nějaké firmy, ta potom skrachuje a ty přijdeš o všechny peníze.; Bělovlas si mnul opět svůj dlouhý vous a přemýšlel zda na něco nezapomněl;- No to je asi tak všechno Terry.
-A není to nevýhodné? Zdá se mi, že přitom nemám žádné záruky.
-Ale to se mýlíš milý dráčku! Za všechno ručí HáÓDéeSKa.
-A to je prosím co?
-Hlavní-Občansko-Demopraktická Strana Kde se fantazii meze nekladou. V erbu mají nějaké heslo. Jo, jo už to mám. U nás bude vašim penězům líp. Nezní to krásně, tak libozvučně.
-Jistě Bělovlásku, ale raději si to ještě rozmyslím. Zatím se mějte musím letět oznámit, té no té, co mě vyhodila ať se pakuje!
-Měj Terry Squattere a brzy nashledanou!; loučil se s ním Tixtajt.
-Tak ahoj ty tam nahoře!
-Ty se taky měj, Pastefixíku!; odpovídal mu drak.
-Ještě počkej! Vzpomněl jsem si na jednu písničku, co si zpíval král! Můžeš si jí pískat za letu.; zastavil ho ještě na chvíli Bělovlas.
-No tak spusť, já mám rád písničky.
-Jo myslim, že to znělo asi takhle:
Zlato cinká už je doma
kradem a krást budem znova
ah, človíčku, co je ti
nemáš snad nic pro děti?
....no určitě to ještě pokračovalo, ale teď si nemohu vzpomenout, tak se měj.