Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAritmetika pozdní lásky
Výběr: dream, Print, Terpsichore
03. 04. 2005
23
0
7024
Autor
Pacer
Nejspíš už tě nenalákám
do chrámů vášně
můj z proutí přístřešek
je před deštěm skrýš
ne holka, s léty
lásky vážně nepřibývá
jen prostě stárnem
k sobě blíž a blíž
Kdo nestihl se včera odporoučet
může v klidu přečkat ostrosti hran
láska nadlouho je prostý součet
dětí, vzpomínek
a všech předchozích rán
Terpsichore
18. 04. 2005
Kristino:)) to bude spíš tvým rozpoložením v jarní krajině, než mými písmenky:)) Hezký SLogan:))
Najkrajsia
05. 04. 2005
Zuzu, je to prosté, pod tím obdélníčkem, kam píšeš svoje komentáře je škvereček..první zleva.."s timem" Tam klikneš a autor má radost. Přeji hezký den :)))
Nejpěknější:)) dík za souhlas :))
moc hezké...vyjádření jak to je a bude... každý nějakým způsobem pozná , jednou...zaslouženě *
polopaticky servírovaná moudra - au! - promiň, ale vedle všech těch krásný, rozmilý, smutňoučký apod. jsem si nemohla odpustit věcnou poznámku.
*
nedovolila bych si dotknout se tebe! - jenom textu
*
Martino:)) dík za návštěvu! Netvrdím a nikdy nebudu..že moje blbosti jsou perly české literatury..píšu naivně.. i tohle byla reakce na jednu soukromou debatu. Na druhé straně, pokud máš tyhle "pravdy" zažité a rozumíš jim, lze ti jen závidět. Já ve tvém (předpokládaném) věku tak daleko nebyl. Dík za upřímná slova a hezký den!
Tyhle stránky jsou nad moje technické možnosti...až zjistím jak...zaškrtnu...:-))))
ty vole...jsem se divil že je tu nějak moc kritik a oni jsou to dvě třetiny od autora....
příliš neoslovilo,ahoj..
Vojtěchu, za to nemůžu..už jsem to psal Lyrikovi, že by se odpovědi autora a opakované návštěvy neměly zobrazovat v kritikách..asi byly jiné starosti:)) Jinak díl za návštěvu a ahoj:))
stanice_elektrické_dráhy
03. 04. 2005
zastávka šaliny:)) co tě to napadá:)) kritici nejsou adresáty mých blbůstek :)) možná jsem o hodně starší než ty a mám jiný náhled :) Chceš-li, přečti si Faktor času..stejně jako Bezinka, možná uvěříš:))
stanice_elektrické_dráhy
03. 04. 2005stanice_elektrické_dráhy
03. 04. 2005
:)) v tom případě omluva, stařešino kmene :))
Ovšem na principu Filomena a Baucis trvám:))
já že sem tady byla ráno..?
ale jen sem něco hledala...a avízo mi přišlo až večer....ale sem tu a to se cení ne..?
tvuj nick mi pripomina prezdivku jednoho meho dobreho spoluzaka ze stredni. Rikali jsme mu Pejdzr.
A proc to tu pisu?
Nevim.
Kazdopadne tip :-)
Alojs:)) nic si z toho nedělej, ty mi zas připomínáš Krušnohorce..a to ti ani tip dát nemůžu:))
stárnem k sobě blíž a blíž .... to je nadějné.... ale l
láska nadlouho je prostý součet
dětí, vzpomínek
a všech předchozích rán ... to mi zní jako definitivní ochladnutí...nebo spíš uzavřená bilance, což je s předchozím v protikladu......
...přesto : velice se mi líbí : tip
..budeš-li mít náladu, přečti si Faktor času..moc lidí to teda nečetlo..ale snad to přiblíží můj náhled:))
...přečetla jsem.... a hlavně pochopila, že někdy čtu a nečtu ... já totiž četla v tom posledním řádku krátké a.... což změnilo význam.... takže.... je to jasné... jsem ráda, že je to takto...:-)))
a dík za vysvětlení...
:)) Káťo dík..nejspíš tušíš, že to není pro tak mladou holku:))) A hezký weekend ti přeju:)
...stárnem k sobě blíž a blíž...
líbí se mi, držím palce všem, aby jim vyrostla láska nadlouho, kvůli dětem, vzpomínkám a všem příštím ránům.
tip
No dobře, já Ti za to slíbím čarodějnici ;-) (nebo vědmu se špičatým kloboukem???)