Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO broučkovi
01. 12. 2000
4
0
2101
Autor
Gimi
Malý brouček právě,
zatoulal se v trávě.
Marně hledá cestičku,
slzy má na krajíčku.
Ty můj broučku maličký,
rychle utři slzičky.
Rozběhni se po tom světě,
vždyť je celý celičký
samý květ a samá krása,
jenom nad tím srdce jásá.
Žij a dýchej z plných plic,
všechny vůně ba i víc.
Běž si za svým štěstíčkem,
nech se vést svým srdíčkem.
Tou jednoduchostí a naivitou broučka to až chytá za srdíčko.....
Taky mám něco o broučkovi.......
Všem moc děkuji.Ne to auditko juknu.Vlastně mě to taky napadlo.Ještě jednou dík.
a pripomnelo to vsem, ze v jednoduchosti a hezkych rymech muze byt "hezko" a nejen pro deti.. TIP
Jeto nádhera,trochu se vtom nacházím,asi to nebude jen pro děti!Všichni sem tam bloudíme a přepadaj nás podivné myšlenky......Je to důvod proč žít!!!!!!
Víš Gimi, jestli mohu, tak si tvého broučka vytisknu a až pojedu na Mikuláše za svými kluky, tak ho tomu mladšímu přečtu...on miluje básničky...vidíš, teď mi tak napadlo, ty jsi dala Broučka do blbůstek...nechybí na písmakovi kategorie : Písmaci dětem ????
TIPuju, protože psát takhle hezky pro děti je ohromnej kumšt....
Ještě jednou díky...
Sadafe,děkuji Ti.Ani nevíš,copro mě Tvoje slova znamenají.A takategorie by se možná i ujala.Zkus se zmínit Olďáskovi.
Jo a můžeš :-)))
Gimi...toto by som s radosťou raz čítala svojim budúcim deťom...také plné citu...so Sadafom úplne súhlasím, písať pre deti je zdanlivo jednoduché, ale ich vnímanie je často také odlišné a nie je ľahké vstúpiť do sveta ich fantázie...ale verím, že v tejto nádhernej básničke sa to podarilo...TIP, jednoznačne - som za kategóriu Písmák deťom !!!
ale fakt, jako básnička pro děti je to dobrý :-) líbí a ta kategorie by se možná uživila :-)
Jůů další brouček. Hezoulinká básnička, pro dětičky přímo stvořena. Já taky napsal o Broučkovi, kdysi. Taky jsem to pojal jako tak trošku pro malé. A kategorie Písmáci dětem, to by byla nádhera :o) Tipík za hravost a lehkost :o)
Ten nápad Písmáci dětem se mě tak zalíbil, že jsem napsal auditorium, ať se každý vyjádří. Mrkněte se na to :o)
Já tuhletu "dětskou" poezii nemusím. Ale (a nevím proč) připomnělo mi to Mrazíka. Jsem blázen?:-))