jen ten font je opravdu tragickej... básnička dobrá
Díky. Já vidím Verdanu v devítce ... Myslíš, že bych se mohla, fauste, zeptat, kde jsem jednou cosi odklikla v počítači, a tam jsem zadala tenhle font. teď to nejde odkliknout nazpět, protože už nevím, kde to bylo ...
Takže díky a ostatním děkuju - taktéž za čtení.
Y: ptej se na cokoli.:-)) Já vidím Times v 9pt... ten Times, no to je tvoje volba, já osobně ale patkové fonty nemám rád... ale budiž... ovšem proč ta 9-ka... je to hrozně malinký a špatně se to čte....
jinak v levé liště, tam kde je tvůj nick, je v roletě schovaný odkaz: tvoje díla.... tam je pak možnost editovat příspěvek...
myslím, že je tam pak: upravit dílo... a v něm můžeš měnit font i velikost...
Fauste. Směju se.
Tohle znám. Ale chápej mě, i když to dám do nějakého Arielu, tak pořád uvidím Verdanu, protože to mám předštelovaný v pc. Jakože stránky vidím v tomhle a potlačila jsem jejich vlastní fonty. Teda myslím, že neplácám.
Už jsem kolikrát lezla do nastavení - ovládacích panelů, ale jako by se potom zem slehla.
Tak já to zvětším, dobrá. :)
aha:-))) tak já tě špatně pochopil... taky se směju:)))
Fajn, ale rada ... rada by nebyla? :)
Ono je to totiž statický, po úpravě se nič nezmění. Tak je to alespoň už k přečtení?
jojo... čte se líp... s radou budu muset podumat, protože teď mě nic nenapadá... ale to by teda mělo být nastavením prohlížeče... stejně mi to zní divně... já se po ničem takovým nikdy nepídil...
co máš za prohlížeč?
Teď by tam měla být už verdana. A jestli není, tak si řeknu kurnik šopa a jdu od toho; předělávat už nic nebudu.
Prohlížeč ...to je jako Internet Explorer a takový?
Mlčeti zlato, na informatiku jsem nikdy moc nechodila.
si jo.. asi je to Verdana... nicméně (Jarmila Otradovicová / Mé dálky) je stopro arialem...
binog! máš můj úsměv! :-)
neřekla bych, že ažtolik Yossie, ale i tak
cítim hlínu mezi prsty *