Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFuturistická
03. 04. 2005
2
0
3243
Autor
Barman
Chtíč šel spát, bodejť ne, má toho plný kecky. Chlapík v posteli se podivil, jak poživačná žena oddechuje, a slastně usnul. Jenže Chtíč se druhého dne už neprobudil. Zemřel vysílením ve spánku. Šéf přišel do práce a vyhodil sekretářku, neboť se mu ten den zdála divnou. Posadil se a zavolal milence, že je konec. Přijala to s radostí a slíbili si poslední večeři. Pánbůh zuřivě zkoušel navázat chtíčovu nit života, ale marně. Tak vyhynul člověk a přednost dostali hroši. Svět je zkrátka náhoda a hrochům se daří, vesele hrochají a maj se rádi. Bůh sedí se synkem na mraku a oba se smějí, jak se malí hroši honí po trávě. Mráček se rozplynul a nebe i s těma dvěma se rozbilo o zem. Nebylo jich už potřeba.
Je to druhá věc od tebe, kde druhá polovina trochu zaostává [po babičce] Nicméně jsem se opět prima pobavil [chtíč toho má plné kecky ...]. t
Myslím, že i hroši potřebují nějakého Boha.
futuristický- se říká o čemkoli co předjímá svůj čas, nemůžeš vše čerpat ze školní učebnice literatury. Musíš aplikovat i jiné předměty; Latinsky FUTURUS- budoucí příští ;-).
Jinak mne to pobavilo, taková blbinka :-)
Chtěl jsem vyjádřit, že ta budoucnost bez lidí není špatná. A že je bez dogmat. Zase bůhvíjak hluboké to nebude:)
Ono tohle neni jako vidět hrocha na vlastní voči, tam fakt mráček s bohem a synem nepatří.
Akorát se ptám, cos tim chtěl říct. Jestli jenom to, co z toho vidim na první pohled, nebo máš svůj vlastní hlubší popud tohle psát.
Futurismus: umělecký směr 1.pol. 20 stol. usilující o vytvoření netradičního dynamického umění - tak to nevím
ALE: futurologie: věda zabývající se předvídáním společ. vývoje, zejm. důsledků věd.-tech. rozvoje pro život člověka - to by snad šlo.
stanice_elektrické_dráhy
03. 04. 2005
Futuristická zní heščejc než futurologická, no a o název stejně nejde. Navíc si myslím že ten slovní základ, tedy futurum, je stejný. Nejde tedy o směr ani o vědu, ale o pohled kamsi. Příště vymyslím český název, to bude lepší:)
SED-MHD. MŇo hlouposti je dost, ale až zvadne poslední oud a zaroste poslední štěrbina tak se i hloupost bude divit
začátek se mi docela líbil, konec byl už takový trošku druhojakostní, došwl tomu šmrnc, ale celkově mě to neurazilo, jinak futuristická mi příjde jako jasný název a futurismus bych do toho netahal, protože je úplně jasné jak jsi to myslel.
Napisu si kritiku do poctu...
Dilo jsem ale nepochopil, je na me dost futuristicke :-)