to uz mi tu nekdo psal, ze zakonite nemuzu byt dobry doktor :-))
mam samy rozchechtany pacose :-))
ale ja v tuhle chvili lecim jen malo a dostal jsem velevazene znejici funkci - (jeste vic nez nastenkar!)
Vážná díla převažují z jediného důvodu: "Napsat dobrý humor totiž není žádná sranda" (není z mé hlavy - asi Werich nebo Horníček).
Podle mého názoru je jedna dobrá anekdota cennější, než pochmurná pentalogie. Už jen proto, že smích nás odlišuje od zbytku fauny.
Četbu tohoto tvého díla jsem prochechtala. A - nezlob se - je to vtíravá myšlenka: může někdo, kdo je tak dobrý autor být taky dobrý doktor? Nevylučuje se to? ;-)*****
Kvetoni - prectl sis to nejdelsi, co jsem napsal. Ostatni dilka jsou vhodna i pro kuraky se spatnou prognozou
Bylo to dobré.
Nepravidelné cyklistky!
Motoristé a utisté!
Bravurní!
( Ale ti medvídci...)
Než jsem přečetl všechny reakce, zapoměl jsem, o čem to bylo.
Vzhledem k jejich počtu to muselo být dobré.
Začnu znovu.
Ono je jasné, proč je víc těch "vážných" povídek. Vážně se tvářící dílko dokáže napsat každý, ale něco opravdu vtipného... On možná ten poměr ve skutečnosti vlastně není takový, jak uvádíš, některé z těch povídek možná měly být vtipné, ale želbohu to z nich nebylo poznat.
No je to síla. Trochu chybí konec, ale velice s tebou souhlasím:) Dost se mi líbí, že myslíš i na ženy:) No, tak ti ten tip dám:)
a pak je taky humor publikovatelný před nebo po desáté večer
tip
:-)(-:
když se tak zamyslim, není mi úplně jasno, jak jsem se dostala od spidermana přes kardiochirurgii a humor k plynatosti... ale co.. máš to dobrý, ty epičáku :)
Ttt
Díky za típek epičko. Je jen málo EpiCzech!
panejo.. nezasloužim si tento významný titul..
:)
e-pička:)))))))))))))))))))))))))))))))
no, skvělý, jak jinak..
Zajímavé postřehy, něco na tom asi bude... ale asi jako všude, výjimky rozvracejí pravidlo :)*
P.S.: Všimlo si "toho" více lidí, akorát o tom nemluví... ;)
čeho si všimlo? jak to Makovka nandá Amále, co má namále?
viz.:
06.04.2005 katugiro
07.04.2005 Vaud
;)
TIP* aneb další skvělá věc, na kterou jsem narazil. Tvůj styl psaní i humoru mi je velmi blízký. Někdy mám sice pocit, že je tam na můj vkus až příliš semene. Na druhou stranu se u nás říká: Sprosťák není jen ten, kdo to řekne/napíše, ale i ten, kdo to pochopí. Takže: loučím se, bylo mi potěšením to číst! Jdu doprovodit děvčata do kostela.
díky! Četl jsem to ještě jednou semene nenalézaje.
StvN ;-)) a ne?
andromeda - mně to vrtá v hlavě dodnes ;-) díky za pozdravy!
Jasně že jo. To je na tom to krásný.
tohle se mi moc líbilo, už od začátku jsem se bavila, stejné otázky "přepere karatista judistu? A co Superman Spidermana? "-jsem doma slýchala často od syna, to jsi perfektně vystihl
a můj velký TIP a pozdrav pro Honzíčka
prosíravé dílo:))
mě napadlo, že by bylo dobrý zkusit napsat humorné dílo z nehumorného prostředí a naopak
třeba by vyšla dobrá blbost..
K_v_v: díky!!
pozorovatel - zkus to! budu se těšit
no, ale trochu se bojim:))
jo a slyšel jsem, že boxer by klidně zmlátil karatistu... kdyby ho teda ten karatista nekopl do koulí..
Maková panenka je tvrdší než Amálka, rozbila by jí hubu o pampelišku
no, to asi jo - boxer by mě zmlátil: můj sparing partner byl dvojnásobnej mistr republiky v boxu (profesí kovář) - to jsem kolikrát nevěděl z který strany mi co přilítlo ;-)) Ale zase jsem měl úžasně rychlý nohy (což jest nýčko k prdu). Teď lituju, že jsem nehrál radši víc tenis...
Jsou odnože karate, který se blíží boxu (třeba kjokušin), ale já jsem dělal Šotokan, Goju-ryu a Sankukai což jsou "měkký" varianty. Taky jsem se chodil prát s velmistrem něčeho co si říká Kiuxul. A to bylo pořádný maso!
mě jen jednou učil karate mistr republiky
ale já radši fotbal
peru se zásadně se střelnou pistolí v ruce
Jak je to teda s tou Amálkou?
No mě nejvíc dostalo:
Je-li posláním díla objasnit „jak jsem přišla o panenství“, jde zásadně o tragédii nebo červenou knihovnu. Naproti tomu obdobný námět „jak jsem přišel o panictví“ je vždy humor.
...prostě, no prostě úžasný. t*
Marnotrate, dream - díky moc za návštěvu a názory! Udělali jste mi radost!
Nebudu kamenovat, ale já tohle dílko vidím jako fejeton. Úvaha by to také mohla být, ale víc mi to připadá jako fejeton. Moc super napsaný fejeton :)
Tip
Klub
RMM - díky za klubík i za tip. Já vydávám za fejeton skoro všechno, co napíšu! ;-)
Nezapomeň, že držíš písmáckej fejetonistickej prapor - tak bachy na vostrej vítr!
skvělé. opravdu moc dobré. ale také mám dojem,že by to spíš spadalo do kategorie fejetonů...ale to je věc pisatele. samozřejmě tip, ale i výběr
Tohle je skvělá úvaha:-))))
Líbí se mi tvůj smysl pro humor i to, že humor humorně obhajuješ:-))
Tip je samozřejmě na místě:-))
No a jak je to s tím karatistou a judistou??? To se mi teda vůbec nelíbí - nadhodíš otázku a v rozporu se všemi fundamentálními zákony se s ní nijak veřejně nevyrovnáš :o))) Já to chcu vědět!
tip od jednoho z těch nesnášenlivých fejetonistů :o)
:)
hej, hukot jako vzdycky:)
mam rada tvuj humor...:)
t
Taky fandím Makovce, přestože jsem původně jako Amála od děcka rozená blondýna. (Už jsem ale přešla na ČERVENOU.) GrafoNymfomanie je hrůzná úchylka, na kterou je jen jeden lék: UŘEZAT! (ruce myslím, nééé to co vy, všichni, chlíváci :-)) ). Hodnotit a zařazovat si netroufám, i když troufalost mi občas není až tak cizí...
Zatímco skládám písmeno ku písmeni, venku smutně mží chodcům do vlasů a mně na prádlo. To je vskutku TRAGÉDIE. Bez náznaku ROMANTIKY, náhle, DRAMATICKY, zakončím svou poznámku V-TIPEM.
RMM - držím jen putovní fejetonistický praporek ;-)
I_v_a_n_k_o: díky moc za tip i za výběr!!
Empty - ať žije humor!
Zbyhoni - jednou jsem se pral s judistou a on mi utrhl rukáv u kimona ;-)¨, tak výsledek nevím, ale já jsem měl větší škodu
gemi - to mě moc těší
drami díky, nenech se zmást počasím, v podstatě je dnes legrační, že už zase prší ;-)
Georgi !! Mohl bych odpovídat dlouze, ale řeknu to pro změnu krátce - můj velký vzor na Písmáku je Big_George - největší z Písmáků nejen vzrůstem, ale i nadhledem. Díky!!
Tak to je úlet :o)
Moc hezky napsaná úvaha
***
Výborná.. a jinak zrovna v tvém případě bych se pustošení lesů nevzpírala, a to jsem jinak poměrně militantní ekoložka (i diplom mi na to dali :-) tiip!
zelvi, Terpsi - ;-)) Ahojda a díky!
a muzes za to, ze jsem se o pulnoci smala nahlas... jeste ze mi nenaparili ruseni nocniho klidu :_)
ja vedela, proc si te davam do oblibenych
a tio
kilo na makovou panenku! (přijde mi, že má větší svaly:o)
skvělé postřehy.... vážná úvaha doslova srší humorem..... TIP a V
my zas máme s kamarády letitej problém, jestli by porazil Fantmas Vinettoua - jí tvrdím, že ano - protiargumetnty jsou stříbrná puška - co vy na to, dochtore? 8¨-)))
Víla Amálka makovou panenku nikdy nepřepere, protože je blondýna...a makové panence navíc pomáhá malá čarodějnice...pápá, člověče...
Tak tohle by si mělo přečíst co nejvíc lidí. Tip a jestli mohu - klubík (sic Přátel gramatiky, ale není od věci tam zveřejnit i tohle)
*
Solitary - ;-) bude mi potěšením!
ještě jsem od Tebe nečetla nic, co by mě nepobavilo.. :))
*T* (jubilejní, dvacátej!! :))
Erin - všechno dobrý
katugiro - hai! Myslel jsem si, že si toho moc lidí nevšimne.
pomerančovko - jsem rád, žes rušila!
Jehe - já bych řekl, že Makovka půjde k zemi už v třetím kole
vesu - jsem rád, že mě čteš!
Sarah, Katariiino díky!!
Take_Five: A co Hatatila versus Citroen? Nebo měl Vinettou koně Ilčiho?
mravenci - ahój!
Brosquičko - díky za jubilejní a jsem rád, že Tě bavím
Ano ano, je tu málo džoukézních povídek s nadhledem. Teda ty si vypisoval věci, že mam chuť začít zuřivě psát nějakou povídku :) Třeba to bude moje první veselá (jsem od přírody tragéd:)
hezky napsaný *
Nicollette - kdybych měl takovou moc a mohl být Tvým Můůůůůůůzákem inspirujícím k napsání veselé povídky, tak se mi povedlo víc, než jsem původně čekal. Díky!!
uvidíme časem :-)) ale děkuju, je to milý od tebe :))
:-) vlažný humor ... ale vkusný, tip
Evička - vlažný? To jakože nic moč?
jest to moc dobré .... a máš přehled ... medicínské hledisko? ...možná bys moh´ psát i recepty :-)
recepty? rovnou celou kuchařku ;-)
nejsi náhodou až moc ftipný? :-)) antidepresisto!
crazzy komedie kompenzovaná neuroleptiky...tak za to...tip
Já vím, že to není fejeton ;o)
Chjo, jsem byl zvědavej, jaké máš argumenty pro Amálku a jaké pro Makovou panenku a ono nic :(... Ale jinak vtipné, to uznávam, ukecané ale vtipné...
j_i_r_i_k: to bude obsahem nějakého dalšího díla, ale navrhuji diskusi. Podle mě - pokud bude Makovou nadále koučovat Emanuel, tak bych vsadil na Amálku.
Erin- tiše znamená, že jsem Tě nerozesmál?
Motoristé jsou zpravidla veselejší než autisté :)))
*
no vida ! nezapomněl, jak se to dělá ... :-))
jen .. co přesně míníš spojením "perivalentýnovské tsunami" ?
Tip.
od začátku do konce čtivé, a ačkoliv se celým textem vine docela vážná úvaha "Kam s ní", je zde řada dobrých slovních hrátek, řada dobrých šlehů zrcadlících Písmáka. Jinak poměr veselých a neveselých próz jen dokumentuje, jak vzácným kořením humor je. Tobě se to daří téměř vždy. T,V právě za ten humor ve vážně míněné úvaze
Asi bys měl svá dílka vydávat knižně (bez ohledu na lesy). Myslím, že by si je zasloužili číst i ti, kterým se během života nedostane toho štěstí objevit tento úžasný server. :-)
Pro mě je tohle jedno z tvých nejzábavnějších děl! *t
jeden tip od trvale zneuznávaného grafo- a jiného mana.
Tvá úvaha hrdě převálcovala všechny mé kritiky :o) Tudíž stahuji ocas a pokorně se skláním před Tvým palcem :o) Žadoníce o prominutí, skláním se až k zemi... líbám vyleštěný střevíc a s pohnutkou v oku projevující se lesklou kanoucí slzou přes dálnici tváře šeptám v bázni Tvé jméno...
tip a klub
To by mě zajímalo, kam řadíš podle mého krákání mne...
Kytiii, tě již jako vypsaného zkušeného jezevce psavce dost vychválila, tak já nebudu, aby ti nenarostl hřebínek :-)
Také bych se ráda ohradila proti:
"Je-li posláním díla objasnit „jak jsem přišla o panenství“, jde zásadně o tragédii nebo červenou knihovnu. Naproti tomu obdobný námět „jak jsem přišel o panictví“ je vždy humor."
Asi napíšu na protest veselou příhodičku jak dívčina z vyšších pohnutek v mlžném hávu konce noční šichty přišla o panenství v kabině kráčejícího korečkového rypadla rubajícího za úplňku uhlí v Mostecké hnědouhelné pánvi :) a nakazila panice nějakou strašnou pohlavní chorobou (kterou chytla v ordinaci u lékaře ze špatně sterilizovaného nástroje) na kterou posléze bídně skonal v opuštění...
to by byla zajímavá povídka Havranko :o)
už takhle jsem se pobavila dosti :o)
Delahaye - konečně jsem se Ti zavděčil!! Vetšina veršotepců kolem Valentýna a prvního máje veršotepe mnohem usilovněji ;-)
flétnisto - kdo není grafoman, toho na Písmáku nikdo nezná
a2a2a - díííkes!! Snad budu kořenit i nadále!
podezdívko - udělal jsi mi velikou radost!!
Montrealer - manové jsou fajn, ještě lepší jsou manky. Třeba Rumcajs, Cipísek a (nymfo)Manka ;-))
Kytičko ;-)))) úplně se červenám studem, jak hezky mě chválíš. Díky za klubík!!
Havranko - napiš! Veselých příhod z pánve (hnědouhelné) není nikdy dost!!
Vesele jsem si početla a že bych se taky pokusila zvrátit ten nepříznivý poměr? No, uvidíme a pro Tebe maluji velikýho T I P Í K A.°°°°°°°°°°°°
Merkelko díky! Humoristiii kupředůůů prává!!
Elyn díkes, že ses stavila!!
chjo, ..jsem se těšila, jak hodím hlášku "toto není fejeton" :))) a ona to úvaha. Tož tedy: "Toto není úvaha!" (ale fejeton)
Tak si to přeber jak chceš :)))
Je to dokonalý, ba poučný (populárně naučný) !!
Jo a ještě jsi zapomněl na kategorii "ostatní nezařaditelné", ovšem zdá se, že každý touží být kamsi zařazen - snad jen ne na "nepatřičná místa" :) Tip jak hrom a dovolím si avi
(v)anilko - Na fejeton je to podle mě moc dlouhý, tak spíš úvažka. Nezařaditelný jsem nějak nezařadil. Třeba se dočkaj příště. Díky za tip!!
každopádně mě donutila k zamyšlení...tento týden už druhá věc, takže tip je tu na místě:-)