Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNádražácké bonmoty
08. 04. 2005
14
3
5652
Autor
Vaud
I.
Běda národům, kterým místo vůdce vládne strojvůdce.
II.
Musí mít každá křižácká výprava svého výpravčího?
3 názory
Něžný_debil
29. 09. 2008
on ani ten vůdce (čistá asociace)... viz Führer Hitler... ale dobrý...*
:-))) tip !
Neumím sem dát obrázek rovnou, tak toho strojVůdce můžete shlédnout tady:
http://jeen.webpark.cz/vudce.htm
(Podtitul je starý, ale přemýšlím jestli nezaktuálněl ve smyslu Zpět ke strojům, soudruzi! Má-li někdo něco lepšího, sem s tím.)
rozhněvaný_malý_muž
09. 04. 2005
Kdo si jednou zvykne na nádražácký prostory a lidi tam, ten je ztracenej. V dobrým.
inlajn: z dilberta mám hnusí kůži:o)
ale tady je to spíše na řád modrého ptáka:o)
...to když vymejšleli, toho MODRÝHO ptáka, museli bejt sjetý jak svině, jináč asi nemožný,.,,,,
...nádraží do parlamentu nepatří... poněvadž na nádraží se to střídá tak rychle, že si nikdo nestihne ani zahřát tu svou židličku a už zase maže... naopak aby se v parlamentu něco stihlo, měl by tam dotyčný alespoň chvíli vydržet... No a jak to dopadlo s nádražákem ve vládě, víme asi všichni...
tip... neboť jsem silně pro antinádražáckou politiku... :o)
Díky všem za diskusi!
katugiro - o politice píšu nerad, protože pak je dílko o politice nikoliv o literatuře, slovní hříčce, náladě apod. Vždycky to nadzvedne nějaký příznivce postiženého jedince - v tomto případě Staníka nebo jeho spolustraníka (viz výše).
Já to moc černobíle nevidím - že by jedni byli jen dobří a druzí jen špatní. Ale v tomhle případě si myslím, že by Standa mohl mít už sbaleno. Jen doufám, že neodstoupí už dnes. Úplně by tím pokazil den státního smutku.
totálně apolitický tvor(já teda, a seru tim lidi dost) nemá již, co dodati...ach...jdu se brouzdati mlhou raději...brouzdati....
skleník_na_dítěti
08. 04. 2005
ja to druhy nechapu, ale tohle bylo tyden blbec prave se mi napustila vana, takze az se vykoupu a odreaguju se, tak mi to snad cvakne:)
pozorovatel
08. 04. 2005
sklenick - díky za okurkovej tip
gemi - stačí chápat jedno
pozorovatel - gratuluju vůdče strojů!
pozorovatel
08. 04. 2005
pozorovatel - hmm, třeba se zas brzy shledáte u stroje ;-)
Crae - já už taky
Fejeton, chlape, fejeton chci !
.-)
(a s tou "hlubší kritikou" už si fakt děláš ze všech dost nehoráznou srandu, nemyslíš ?) .-)
já tam vždycky odklinu to stejný, tak to s tou hlubší neber vážně... fejeton jeden má, ale musím ho přepsat...
I. - ale možná, že kdyby vládli národům strojvůdci, nebylo by na světě tolik neshod a válek
II. - výpravčího má, ale určitě s jinou čepicí i "plácačkou"
Oba se mi moc líbí.... TIP