Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChtěla jsi
08. 04. 2005
2
0
2156
Autor
panelák
Chtěla jsi chlapa?
O kterého se můžeš opřít?
Zdravého borce nabušeného testosteronem?
Který má výdrž a umí se ve společnosti bavit?
A co máš?
Atleta z Dachaou kterému lezou žebra.
Kouří třicítku deně a vypije čtyři kafe.
Udělá dvě tempa a už to z něho teče.
Deprese je jeho chlebem a nesnáší lidi.
A navíc žere na snídani točeňák a dva rohlíky.
Máš mě ráda?
...eště jednou!!!...a seznáš, co je bičování přílohou Blesku!
Zorro a kolektýv.
...nesouhlas.....misty, vůbec neni "zbytečná"...taky mám propadlej hrudník., velkej nos a když mě lidi chtěj potěšit, řikaj, že sem "zajímavej"...charizma a ty kecy..ale zkus si to na plovce!!!! A vy ste pěkný mrchy!!!
myslim, ze si nemame co vycitat...ja sa sice nemam moc na co stazovat, no ked vidim ako si doberate, ci male ci velke (oci prave nemyslim), tiez mi to trha zily...
buď tak hodnej, sem celej servanej, jen abych slyšel, co se vozve z ňákýho blbýho paneláku.
Zorro
outsajdr panelového sila
přibere nějáká ta kila
a pak vám ukáže co vněm dřímá
ta železebetonová síla
KONEČNĚ!!!!
TIP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A DALŠÍ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
již brzy nastane doba
kdy přemůže mě zloba
a nebude stačit další lok
jen krve vany tok.
již brzy nastane doba
kdy přemůže mě zloba
a nebude stačit další lok
jen krve vany tok.
již brzy nastane doba
kdy přemůže mě zloba
a nebude stačit další lok
jen krve vany tok.
již brzy nastane doba
kdy přemůže mě zloba
a nebude stačit další lok
jen krve vany tok.