Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCo cítíš, když obracíš stránky knihy?
04. 07. 2006
2
1
1420
Autor
Zosha_in_Caribic_2
Co cítíš, když obracíš stránky knihy?
Má pro tebe větší význam, že na těch stránkách něco čteš nebo že se jich dotýkáš?
Má pro tebe větší význam, že na těch stránkách něco čteš nebo že se jich dotýkáš?
1 názor
Knížka se musí první fyzicky stát mou součástí .) Koušu do ní, pak ji čtu ... a líbí se mi, když mám na ní dlaň a přilepí se na stránky ... dlaň pak odtáhnu a stránka je zvlněná ... předal jsem jí kousek svého času a měl jsem tu čest chvíli s Tou Knihou stárnout ...
To jsou zajímavé otázky.... jako dítě jsem navíc knihu vnímala i čichem (nedělám si legraci)... jak mi voněl starý tisk i papír, ale byla mi příjemná i vůně nové knihy.... takže knihu nejen obsahem a hmatem, ale i čichem......TIP
Někdy si hladím stránky...písmenka vnímám jako mírné hrbolky...je to zvláštní pocit, hlavně u básní.....A to o tom čichu vůbec není hloupost, dělám to dodnes....nejpěkněji voní staré knihy...s malovanými obrázky....
Zuzulinka -
díky za avi... tak to máš úžasně jemný hmat... přiznám se, že občas i teď vtáhnu vůni knihy a také mi připadá, že ty staré knížky mají nejhezčí vůni...
.. já dostal jednou k Vánocům knížklu z marcipánu a celopu jsem jí sežral.
na posezení. Měla 231 stránek i s předmluvou v čokoládě, ale ta byla malinko zhořklá, páč vobal nebyl eňo ňůňo, ale nic mi nebylo, ale pak sem si dal eště rybu, protože mám nejrači studenou a salát, a pak mi bylo teprve dobře, protože já sladký moc rád nemám, jen sem chtěl zkusit, jak chutná ta kniha.