Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTajný sexuální deník
Autor
Marty73
„O tom jak bývalo na začátku technického věku krušno svědčí i první deník Ethel Smithové, jehož výňatek si teď jako klasickou ukázku z literatury dávnověku přečteme.“
Dříve než začala číst, široce se rozkročila nad žáky. Pak se zjevným uspokojením deklamovala svým hlubokým altem:
„Snad každý večer pozoruji toho chlapíka v modrém tílku, jak kráčí přes trávník u dětského hřiště a usedá mezi kumpány k partii šachu. Minulou středu jsem to již nevydržela a běžela jsem se nenápadně proběhnout kolem. Střetli jsme se pohledem, ale oba jsme vzápětí sklopili zrak. Stačila jsem si jen všimnout, že jeho bicepsy jsou větší, než se na dálku zdálo.
…
Tentokrát už se na mě usmál a já jsem to opětovala tím nejsladším možným úsměvem. Miluji ho.
…
Joe právě usnul po milování, je naprosto božskej. Když jsme se dnes setkali, už na mě čekal u cesty. Chvíli jsem váhala, ale nakonec jsem u něj zastavila. Pak to šlo ráz na ráz. Miluji ho.
Když ukázka skončila, na chvíli se odmlčela. Pak postupně jednoho po druhém vyvolávala. Vždy, když některého oslovila jménem, slastně se roztřásla. Měla velké životní štěstí. Byla povoláním i pohlavím učitelka.
„Tolik z klasického dílka Ethel Smithové. Vybraná ukázka jasně demonstruje primitivitu a jednostrannost tehdejší sexuální roviny života. Na tento výklad navážeme v příští hodině dějepisu, kde si tento aspekt probereme detailněji.
Ještě než se rozejdeme, musím vás upozornit, že další pasáže knížky již nejsou doporučeny všem pohlavím. Zcela zakázána je druhá část deníku chůvám, zapovězena je rovněž ctitelům a vajíčkářům, naopak všechny části knihy si můžete přečíst vy, kteří jste již déle než šest měsíců neutrály.“
„Ufi, dneska zůstaneš po škole“, řekla a ostatní pokynem poslala domů.
Skláněla se nad jeho nepatrnou postavou. Neobratně a nesměle se podřizoval jejím pokynům. Pomalu a rozkošnicky začala jeho zlatavou a sametovou kůži ovíjet svými slizovými plástvemi.