Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNEZNÁMÁ TVÁŘ B. NĚMCOVÉ V PEN KLUBU
25. 04. 2005
0
0
3018
Autor
Mabi
..ne, neumírej!!!sím sím!
)-----------Ještě času dost...eštěsi užij léto, toho blankytného soudruha pářícího se s vážkou nad hladinou rybníka českého..s vážkou, tou (nad) vodní kněžkou lásky....
Jo já jsem to tam četla a dokonce jsem to i napsala. K jakému účelu to chceš? Od určité doby nerozdávám texty na potkání...Už se mi párkrát stalo, že jsem si pod svým textem našla jméno jiného autora...
Evalota-kdyby nás tam někdo pozval a zaplatil cestu, proč ne...:-)Jinak je to bohužel nereálné...
Mabi - to máš pravdu,ale třeba se to někdy podaří na něco jiného - a nebo budu muset napsat Harryho Pottera a pak nás určitě pozvu.
evalota47-jo máš pravdu, nikdy neříkej nikdy:-) Já se ničemu nebráním, však ono nějak bude...
Mabi - neboj on nás ten svět určitě k něčemu vyprovokuje - a to pak bude mazec
Škoda,že praha tak daleko-nechcete to přeložit do hradišťa??
no to já jen tak vím,že to nejde....Boženku ráda-čtu
já tipval podle tvýho "příjmení", dycky ste dávali, dycky! Babička to řiká!!!
Lori" měl" Mácha, esi se nepletu.....Božka zajímavá, pošliu cosi, ale až zejtra, okj?????