Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seObyčejný den průměrných snobů
13. 04. 2005
8
2
4522
Autor
mishka
Lásku si vyznáváme pomocí citátů
Ráno si lámeme rohlík do vína
Na stůl dáváme květiny z mrazáku, uchované pro zvláštní příležitost
Přes den na sebe myslíme v těch nejlepších šatech
- zdá se nám nedůstojné myslet na sebe v teplákách -
Večer se ve společnosti chlubíme, že snídáme víno s přívlastkem
Milovat se budeme, až to bude moderní
- zatím provozujeme zběsilý sex -
V hloubi noci - sami před sebou - předstíráme, že jsme výjimeční
A já si nemůžu vzpomenout, kdy se nám to stalo…
- všechny údaje diktuji své osobní sekretářce -
2 názory
Ráno si lámeme rohlík do vína
Večer se ve společnosti chlubíme, že snídáme víno s přívlastkem
Tahle kombinace mě vskutku pobavila, zbytek je... nazbyt?
Ježiš, takovejch cintátů, ani sem to nedočet. Ale ten první sem si přečet od toho blbečka bez prominutí - takovejch sem už pár čet - každej si hraje na velkýho odborníka a chytráka, používá výrazy, kterým nikdo nerozumí a sou úplně blbý a všichni maj rádi turistiku. Bleju.
A myslim, že je dobrá.
Pěkný... Hlavně první věta, klasické pojmenování toho, kdy krásný a upřímný věci přecházej v kýč:)
Hestas: dík za milé zastavení. ...a - jen tak mezi náma - já jsem taky nemoderní (takže asi nejsem snob...) :-)
castrato1: díky za milé zastavení!
Hestas: taky máš osobní sekretářku? Tak vydíš, už ani to není snobácký... Ach jo. Asi to budu muset přepsat... :-)))
Hestas: jo, to chápu, a není Tvůj diář vázaný v kůži? To by bylo stylový... :-)
písmenková
19. 04. 2005písmenková
19. 04. 2005
Hestas: jen si pokecej, aspoň se tu něco děje :-) Hele, a toho sekretáriuse si pak zamlouvám já, ju? Tak si mě napiš do seznamu, na tvrdé desky diáře, ať to nemůžeš vytrhnout a případně říkat, že jsem si to neobjednala... :-)))
ne ne! žádná kočka... není to myška ale miška, víš? To je rozdíl, takže rači ňákýho pořádnýho chlapa a připrav ho na nejhorší... :-)))
Hestas: tak já vezmu opodeldok a budu ho případně léčit... A pojedeme do Brna a budeme brnět dueta... :-)
Škrhola - hm, z Tvé kritiky jsem fakt jelen :-))) (a hlavně z toho následného tipu)
Všem ostatním dík za milé zastavení.
Brr, kam se hrabeš na Yvého Cloutiera - toho, jež kopíruješ, jsi jen odvar jeho průměrných básní, jsi jen třikrát vyjetý olej, který on pil.
1) - zatím provozujeme zběsilý sex - seš na hlavu? Tváříš se neorenesančně a přitom přijímáš vlivy prdlé až vulgaristické.
2) tvá šablona neodpovídá, bramborový opus
3) Ráno si lámeme rohlík do vína - poněkud suspektní tato věta mi připadá, i když je to asi nejpovedenější místo "díla"
4) trpasličí syndrom
5) tip
Slůůůníčko
13. 04. 2005
Sem právě odložila časopis HOME - svět laminátových podlah, oplocení domu, jak vyřešit kuchyňské pozadí... - hlavní témata, takže snad rozumim a dávám t.
V hloubi noci - sami před sebou - předstíráme, že jsme výjimeční
... skvělé!!!
některý věci fakt geniální, za některý bych tě ukřižovala
a vyškrtla ten poslední řádek. Je otřesnej :)