Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBreak on through to the other side
18. 04. 2005
6
1
4371
Autor
Renas
Kráčal som chodbami nejakej panelovej budovy, vraj blázninec, čo ja viem. ale neohrozene som kráčal ďalej. Okolo pobiehali ľudia rôznych veľkostí a tvarov. Niektorí držali v rukách šarkany, iní sa hrali na slepú babu. Boli tam aj ľudia, čo si hovoria básnici. šermovali sa perami a tužkami. Cez zamrežované okno bol výhľad na nákupné stredisko Kaufland. Pred kauflandom stáli traja bezdomovci a potichu smrdeli nad rozliatym vínom. Opodiaľ sa hrali deti preskočku a tri dievčatá si navzájom lízali vaginálne otvory. Chcel som otvoriť dvere a pomôcť im s tým lízaním, ale dvere boli zamknuté. Sadol som si na podlahu a čakal na výdaj liekov.
1 názor
podruhý sem se nechala nachytat :oD
já si jen vzpomněla že jedna vaša písnička mi v sobotu připomněla doors... tak nic, zas du pryč... :o)
tu písničku a ten hlas mám moc ráda... čekala jsem něco co by ve mně zaznělo...
albert: nie. len som sa straaašne nudil a toto zo mna vyliezlo. nabuduce uz z nudy pisat nebudem. je to blbost.
a inak vsetkym dik
keby som si mohol znova vybrať, môj nick na písmaku by znel:
old shatter hand,
old shutter hand
alebo old shutter land