...pro mě halabala.....semoo tamo................i
máš pravdu inlajne, ale nemůžu se snažit dolovat řád, když na to nemám ne?ale je zas fakt, proč by to někoho mělo zajímat...co si o tom myslíš?kdyby se ti chtělo...
...no, něco takovýho, že i chaos by měl mít nějakej jízdní řád, jináč se v tom ztratim...tady lítám vočima semo tamo a hovni z toho...takový milý vobrázkování jen, ilustračky, ne, že by to nemělo cenu, ale nenesu si z toho níic, ergo v palici ne..já teda, někdo inney třeba yo...
slza kutálí se po okraji oka sem a zas zpátky
tam
- tohle se mi moc líbí. Jinak je to tak rozvrkočené, že jsem se zamotala :)
(... což nemusí být na škodu, žejo)
pro mě je zajímavým klíčovým momentem myšlenka - jen si tak pérovat v těch rozesranejch jabkách - zdaleka lepší naděje než bejt blbě zamilován -.... to si dnes beru na cestu /pokusim se o tom popřemejšlet, psychologicky dobrý ... není to ale jen sebeobranný ... ? pro mě je např. lepší varianta, když je člověk blbě zamilovanej, než když je milován a sám raděj - třeba jen ze strachu -nemiluje :-)/ tip
já vim, že dobrý je jenom umět si zapérovat:-)
ale evičko, to je metafora, obrázek víš?:-)
najednou vokecáváš! já to jako metaforu původně brala ....fakt
mě nenapadalo nic .ehm.... to ty jsi pokušitel(ka)!
vono je to teda hlavně příjemný se v těch jabkách vopravdu těma sračkama prodírat, jak se ti mazlaj vo polobotky, je to takový uklidňující, že si pak přijdeš tak akorát trapnej, aby se ti rozleželo v hlavě co a jak se má a vykašlal se na celou psychologii a to že je někdo blbě zamilovanej, na to si stěžuje každej druhej,ne? - to sou ty přízemní starosti a zbavíš se jich touto pomocí, pomocí jablek do vyšších sfér!:-)
ale trocha hmotařskýho života do básnických metafor nezaškodí, coco? :-)
na hmotu já seru, mně de vo duši, to bys jako správná psycholožka, zabývající se mými texty měla jako mou kardinální achilovu patu již dávno vytušit!:-)
PATU ROZESRANOU JABLEČNÝM MOŠTEM JÁ RÁD.....TIP
nejsem psycholožka a na duši ti .... :-)) ... ááá ty jsi ten vodník! :-))
akorát se možná muselo v těch jabkách dávat bacha na vosy ... :-)
Vissel: byli jen prvotním impulsem, vytvořili prostor, nic o nich nevím, jen že vypadali bezprizorně, pojď se schovat a tak...
*
no je to fakt, ztrácim kontakt, co mám dělat?
Evička: a stáhnu tě do duševního průseru:-)
img src="http://www.lineanivnice.cz/images/produkty/5001010-d.jpg">
čím dál tím bezprostředněji a výstižněji
TAK SNAD...
Byl jsem zde a teda nevim, co říct.
Ne že bych nerozuměl třeba obsahu. No, ale takovej rytmus mě moc nevzal. Nezní mi.
rytmus je - seru na básničky, myslím na jiné věci, ani mně to zatím nezní, to se uvidí - havrana na tebe - hů hů:-)
slonovina: kam ty na to chodíš, člověče:-)
Havrany mam rád, ale ty jejich ženský....
Super!!! Líbí se mi to moc, zvlášť tohle:
Ó jaká slast
jen si tak pérovat v těch rozesraných jabkách-
zdaleka lepší naděje než být blbě zamilován
/do če – ko – hokoliv/
*t + k nej
Makčo, hezký.ale jablka a mošt patří k podzimu,ne?že by účel?asi ne viď.že by se smrákalo?ne už nebudu myslet.dík.*
Pilar: no správně měly být sklizený na podzim - tj. v jedinou vhodnou dobu, ale z nejrůznějších důvodů to někomu třeba nevyšlo, tak to zůstalo ležet, jak to spadlo...já bych se tomu smála a neděkuj pořád ty trubko:-)
už jsi druhý člověk tady, co mi vyčítá mé díky.tak já už nebudu.dík:)
seš hodná holka, musíš na sebe dávat pozor:-)
Ta nezletilá holka bez občanky deflorovaná v rozesraných jabkách - tos byla ty? (A ještě dřív jsi byla blbě zamilovaná?).
L:tohle štěstí přeju druhým:-)
moc mi tam nesedly nadávky, pro tyhle novátorské básničky asi nemám buňky, jinak ale pěkný metafory:D
obdivuju, že někdo píše volnym veršem, v podstatě tohle je vyprávění a plyne mu to a neškobrtá
a kurnik to má ještě grády..... hoho *