Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSklenicky
05. 12. 2000
4
0
2484
Autor
Naja
sklenicky nedolite
jedna je opustena
druhou drzi v ruce
plavovlasa zena
sklenicky vina plne
na tacku z porcelanu
dnes nechce se ji spat
tak propiji se k ranu
sklenicky vedle sebe
prazdna a plna sama
a zena doleva si
je muzou zulibana
sklenicky prevrzene
do koberce se vino vpilo
jen skvrna zustala
kdyz slunce ji probudilo
Mne to náladu vykreslilo dost dobře.. co takhle dát si skleničku, Najo?:o)
tohle dílko je docela inspirativní...docela bych si dal skleničku tekutých vitamínů :O)
Huuuuuuuuu, to se mi to líbí...a moc...to raní probuzení, to je věc, cítím takovou lehce ospalou opilost, ne takovou, po které bolí hlava ale po které bolí duše....
TIP ŤOP....
naja: tahle básnička je o příběhu, ale jen o příběhu... prostě něco navíc... možná, že jen já nedokážu vychutnat tu náladu, co se tam snažíš naznačit...
Albireo: Souhlasim s Tebou a to tak, ze plne.
Merle: Vcera jsem si to "vycucala" z prstu. vlastne puvodne mela byt stezejni veta, ktera mne napadla: Na chvile s Tebou zustal jsem sam. Pak se to pretransformovalo do sklenicek a ta veticka mi prisla k tomu textu moc nasilna a tak jsem ji nedala ani do monologu (nebo jak se nadava tomu pred basni). Proste je to dilko neprozite, ciste smyslene, takze je dost mozny, ze tomu chybi ta "zivotnost", sec to nedokazu jako autor vazne posoudit. Pokud mas neco konkretniho na mysli, co ti v te basni chybi, tak mi to prosim nejak naznac neb vitam kazde kritiky - i ty zaporne. Prave ty jsou pro mne totiz velkym prinosem (zejmena pokud jsou konstruktivni).
...... a až složíš státnice (mimochodem - držím pařátek :) tak už
budeš používat háčkyčárky? :-)