Jak typické! Ženské mají vždycky pravdu, i kdyby měla téci krev, haha. Sami sebe o tom dokáží přesvědčit nejlíp....
šišmarjájózef :o)..... to je depkaaaaa ....................
Potkani jsou fajn myšáčci. Jeden mám občas chodí na návštěvu do kň. /tedy, na rameni své majitelky/ :o))
Ještě aby neviděla rudě, když před sebou měla rozjetýho potkana:)
Trochu děsivě zoofilní, ale jinak vtipné ;o)
Výborné :-))) Kéž by každý na světě potkal toho svého přejetého potkana:-)))
skvělééééé :o) hihi.. ten první ostavec se mi taky jenou stal.. fakticky.. sto upně popsala.. ale bolo to v tramvaji.. :o) takže žádnej déšť.. :o)
hej ale to vyvrcholení... :o) skvěle.. :o)
Moc dobrá věc... věru tak. Vtipná, inteligentní, s pointou jako hrom, s úvodní psychologicko - fyziognomickou sondičkou a závěrem, který je lahůdkou... Vyvážené, uvěřitelné, čtivé a hravé...
Typ jak Brno :o)
no Redhote....já...já.....já nemám slov!
:-)
no já...já fakticky nemám slov!
...chtěl jsem jenom říct - literatuře moc nerozumím, beru to pocitově :o) ...a nelhal jsem... :o)
co máš z toho, já taky ne! ;o)
ještě jednou díky! :)
Moc hezké. Pobavil jsem se. TIP
děkuju, mám z toho radost - že to vyvolalo úsměv na tvé tváři! :-)
díky moc, myslím, že i tohle stačí :-)
Docela dobré, závěr jsem nečekal a možná mě i zklamal, čekal sem něco jiného, tohle je trošku podbízivé.. originální? nevim, nevim, asi ano, jenže..
sis přečetl i tu diskuzi pod dílem, co? ;) no jo, je to trochu... vykalkulované...
jo přečet ale to mě moc neovlivnilo.. ale co, hlavně že mě tvoje dílko pobavilo:)
von to byl taky jeho prvořadý úkol, hloubku v něm asi fakt moc nenajdeš :)
rad bych ti napsal neco vic, ale snad bude stacit, ze se me to libilo
Teda fuj, když si vzpomenu na mé dvě milé potkanky doma v kleci:o)
jé! ty máš potkana? já taky! je to bezchlupý nunu. Krásnej...:-)
já zase samečka. Jeho "přívažek" je natolik zřejmý, že ač se úředně jmenuje Adolf, nikdo mu neřekne jinak než Kulkin ;-))
no jasně, je furt sám doma ;-))
morbidní je v tomhle světě vše. Vše! I příroda není milá "matka" - jak se říká, ale krvelačná nesoucitná mrcha.
My lidé se to jen pokoušíme (!) zlehčovat vtipem... :-)
humanofilní potkánek si očividně už neza....
tip :-)
Taiko78: ha ha, díky! ;-)
Sám jsem si pokazil zážitek, tím, že jsem omylem zahlídl slovo potkan v pointě než jsem začal číst, takže za to, že ti nedám tip můžu vlastně já :)))
lepší čerstvej potkan než sušenky pochybnýho data.
sakra Honzo, tys to ouplně zkazil čoveče! :-((((
a já přišla o típek! ;-))
tak holt příště až zas něco sesmolim - nedívej se na konec!!!!!! (já vím, že je super vědět jak je to dlouhý vlastně, ale...ALE!) :-)
dneska jsem měla k obědu fidorku a vypadala celkem zachovale...:-) ale máš recht - potkan je holt potkan....:-)
StvN: koukám, že jsi se byl mrknout u všech mých děl - asi se mám na co těšit, co? :) No, takže...není to autoerotika, ale AUTOerotika, z názvu vyplývá souvislost s autem - což se posléze i dokáže. Erotika proto, že v dílku je popisovaný pocit, který by se k jakési "erotice" dal přirovnat - vzrušení. To, že vzrušení bylo záporné se ukáže až pak a že to není vůbec žádná erotika - taky. Nevím jak to přesně popsat, ale ten název se mi zdá příhodný. Navíc - co si budem povídat - přitáhne i víc lidí, než "Má příhoda s potkanem" atd. Ovšem reklamní tah to byl zcela neuvědomnělý. A vůbec!
Popis na zacatku se mi zda pritazeny za vlasy. Je jasny, ze si nekteri lide mysli, ze se jeden a tentyz projev pocitu, jako treba poceni, projevi stejne bez ohledu na to, je-li impulz positivni nebo negativni, tak nejak je to asi mysleno. Mi to prijde tak trochu pro efekt cely, nazvem pocinaje.
StvN: ono to ale JE tak trochu psaný pro efekt - to nepopírám. Možná bych se měla ponořit do hlubin a vydolovat nějaký perly, ale když...když to nějak nejde, ale něco napsat chci, tak se holt ponořím níž, no a...A to že to někoho třeba pobavilo a zasmál se tomu, to je pro mě v tu ránu odměna veliká ať je dílko jakékoliv...
joj...mocný závěr nevěry tip*
juj! díky slonovino2! :-)
mě to přijde moc morbidní
...o tejto uchylke som netusil...
to není úchylka! vzrušení přece můžeš vnímat i jako negativní, ne...?
...a rozplasknuty potkan v tebe vyvolava take vzrusenie???...
...egal...
...podotykam ze som dal tip...a hrozne kecam...
díky za tip a klidně "kecej", jsem ráda za každý názor! :-)
No, ten potkan mě docela zaujal. Byl čerstvě přejetej. Musela jsem na něj z nějakýho důvodu myslet, hlavou mi běžely různý představy a pak mě napadla tahle blbůstka...
...mne su potkany vyslovene nesympaticke zvierata...su take chore ze sa ani jest sa nedaju...
...ale predstavy o nich nie...
potkani jsou náhou pěkný zvířátka. .-) A jak jsou chytrý! Takže když vidím nějakého rozplesklého na ulici, je mi ho líto. Další zbytečně promarněnej život.... :)
Na první pohled dobrej nápad, - jak souvisí erotika s obsahem díla?
Sedím u komplíku, hřeje mě u srdce a po tváři se rozlívá přiblblý úsměv....proč asi?! Díky vám!!!! :-)
Aymi: MLASK! to je můj první výběr! A od tebe! .-))
Nugetka: mám radost, když udělám radost! :-))
Renas: téda... to jsi mě dostal...teď abych se začala snažit! ;-))
tak ty si tá modrá kočka
teba budem čítať
najskor to vypadalo, ze opisujes mna....ale ten zaver.... mno proste skvele 8))) *
já neopisuju. Nikdy a nikoho! díkec moc a měj hezký den! :-)
jo OPISUJEš nejspíš znamená po slovensky POPISUJEŠ po česky...ahá :-) né - věř mi, určitě to s tebou není tak hrozný jako s tím potkánem ;-))))
ach ta jazykova bariera.. 8)
..k zbytku sa vyjadrovat nebudem 8)))
aj ja som sa pobavil :)) *
doprdele .)))
MLASK !!!
T+V
:-D
to mě fakt pobavilo, super!!!
*t
(Díky, zvedlas mi náladu:)