Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVýpočet
Výběr: Print, Lyryk
04. 05. 2005
7
0
6347
Autor
Bix
odčítať
mínus
nepredstierať súčet
pre a proti
nenájde rovnováhu
keď musí rozhodnúť
pre jednu stranu rovnice
výslednie
paci sa mi ako pisaes...som tu uz dlhsie a je to vazne fajn...konecne sa musim zamysliet nad tym, co citam...a ziadne sproste slova...a ciste metafory...si dobra...teda viac nez dobra...*
na Nasove hračky, áno :c), spomínam si ako sme sa dvakrát stretli, bolo to fajn...
Předseda, díky za avízko.
Je to také na hojdačke. Tento typ poézie je veľmi spontánny-chytľavý. Aj ja mám pár vecí tohto druhu v šuplíku a možno aj tu na Písmáku. Nazývam to ale, nechcem aby to vyznelo vulgárne, lineárne vzdychanie. Pracujem na tom, aby som sa ho vo svojich textoch zbavil. Toť vysvetlenie mojho-trošku rýpnutia :c).
V poslednej dobe som na seba zlostný, lebo chcem písať komplexnejšiu poéziu a som pri tom pomalý. Posledné texty sa preto dajú vysvetliť iba v kontexte tých okolitých. Pri písaní rozmýšľam, nikdy nebudem schopný niečoho takého ako automatické písanie. Z profesionálov mám rád poéziu ľudí, ktorí nastoľujú svety ako Ludvík Kunděra a Osamelý Bežci. Vo vlastnej tvorbe spejem k akejsi forme dokumentaristickej poézie-uvidím čo z toho vzíde. Píšem to tu preto lebo si jedna z mála ľudí, s ktorými si na Písmáku rozumiem a keď nerozumiem som opýtaný prečo robím veci tak ako robím-viem veľmi neodpovedám to priznávam, ale aspoň niekedy burcuješ k akútnej reflexii, ako teraz.
vyo: ďakujem za vysvetlenie. "Lineárne vzdychanie" má niečo do seba. Myslíš tým niečo ako presiahnutie seba?
Ja asi nie som schopná veľmi dôsledného písania a udržiavania akejsi koncepcie, ide asi skôr o vnútornú súdržnosť, ale tá je viac-menej náhodná, keďže ja...
Spomínam si, ako veľmi sa mi páčili pozorovacie záležitosti od Nasa - taký novinársky štýl - rôzne zamestnania - pamätáš?
:-) príliš zjednodušené počty-žiadne multiplikácie? Škoda, tie vždy spravia akýkoľvek systém zaujímavejším a som presvedčený, že aj v poézii...
vyo: To odo mňa nechci - v počtoch môžem iba zjednodušene, a to tiež kamuflujem :o)
Btw. Myslíš to aj inak, niečo Ti tam chýba? Sem s kritikou...
Aššurballit
04. 05. 2005Aššurballit
04. 05. 2005
Ašš: Spočítaj ma koľko ma je...
ale zaručene na halier nič nesadne (ani mucha)
Aššurballit
04. 05. 2005Aššurballit
04. 05. 2005
Tak vidíš :o) Je to nanič metóda, človek je aj tak už vopred rozhodnutý pre jednu.
Aššurballit
04. 05. 2005
Sýkorka: Prosím, neprepočítavaj tento príklad, lebo skúška správnosti sa nepodarí!! :o)
Najdôležitejšie je pre mňa asi priznanie si mínusu :o)
Múdre. Ale predsa - niekedy sa to dá zlúčiť, nie? Nebude problém v inom (ako v znamienkach)?
hezká hříčka *
zdravínm tě z prosluněné Perly matky měst....
a propose, včera jsem viděl v televizi mluvit Mikloše... je to frajer.... o vaší daňový reformě jsem před rokem ledascoc četl....
ČR může jen závidět...
aj jaj - drfaust, Ty romantik ! :o)))
Zájdi si u nás do kníhkupectva a pochopíš nezmysel jednotnej dane...:o(((((
no to chápu... my máme na knihy stále jen 5 (možná 7)% DPH...
ale jinak...
drfaust: Nehovoriac radšej o cenách českých kníh, ale to je iná kapitola...
však počkej... až vroste na Slovensku kupní síla, tak už třeba nebudou zas tak drahé:-))
Jako by mi to připomínalo něco ze života… ;o) [ :o( ]
Dobrá hříčka s životní moudrostí.
|||-_-|||
«*»
«*»